My baby!

Allex

Ny medlem
Gick med
5 Oct 2003
Ort
Sthlm -> Kista
Hoj
sålde och ångrar!
haha tyckte denna var skön! Bra idé ifall man saknar cykeln allt för mkt under vintertiden :yoparty
 

Bifogat

  • sleeptight.jpg
    sleeptight.jpg
    74.6 KB · Visningar: 219
hahaha trodde först det var din egen!! ... det är ju många här som har hojjen i vardags eller sovrummet nu, men att lägga den i sängen e väl att ta i ;)
 
Beroende på om min nya lägenhet är nära bottennivå så lär den komma stå inomhus hos mig!
 
Kommer att förvara min nya i hallen iaf bor på andra våningen :)
garage får det bli när det blir varmt igen.
Men menar ni att folk rulalr in bågen till lägenheten även på sommarn?
här är en till rolig
 

Bifogat

  • hdbike.jpg
    hdbike.jpg
    92.8 KB · Visningar: 137
:kär


.. tack o lov e jag inte stark nog, annars skulle jag nog kånka upp lillgixxer i min enorma etta, och förmodligen (i brist på bättre) bädda ner honom i sängen så jag fick nåt att krama på.. :banana
 
Anneli skrev:
:kär


.. tack o lov e jag inte stark nog, annars skulle jag nog kånka upp lillgixxer i min enorma etta, och förmodligen (i brist på bättre) bädda ner honom i sängen så jag fick nåt att krama på.. :banana
Men lilla gumman... Du kan ju alltid krama på mig ju... :7peta :kär :gnissla
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top