MV Augusta Brutale ??

Lantis

Ny medlem
Gick med
4 May 2005
Hoj
KTM Superduke 08:a
Tar gärna emot synpunter på denna hoj.

Se annons nedan:

http://www.blocket.se/goteborg/MV_Agusta_Brutale_750_s_23133841.htm?ca=11&w=3

Har iofs inte gillat de rad 4:or jag provkört (Z750 och Z1000), har alltid varit svag för twinnar (och 3-or typ ST 3 och SP 3). Är inne på Monster eller kanske Super Duke.

Kräver MV'n skit mycket varv för att det skall hända grejor? Hur är bottenvridet?

Försäkring är samma som SD & SP3 mm.

Lite speciellt att äga en MV. Men jag hade satsat på en KTM superduke eller varför inte en aprilia tuono :tummenupp

Prilla är ju aldrig fel heller. Har ägnat många dagar i sommar på en Tuono som går riktigt gött. Twin äger och så är det bara:tummenupp

Uppar en gammal tråd med nyheten om att MV kommer att visa upp en ny version av sin Brutale 800 på EICMA i veckan. Vi får se om det verkligen är mycket nytt eller bara en facelift. Den knasigt lutande sadeln som gjorde att man drog nötterna i tanken så fort man släppte gasen är iallafall tillfixad:).

http://www.mvagusta.com/media/filer...6-8d9b-b35948710f30/mv_agusta_the_all_new.mp4

Jag ville verkligen tycka om Brutalen när jag provkörde en i somras, då den är så sagolikt läcker. Men jag kom inte överens på ett antal punkter. Håller tummarna för att dessa kanske är förbättrade i nya versionen så att den kan komma tillbaka på min shoppinglist igen.

Last edited:
Nähä, grusade förhoppningar.
9 hk svagare och 8 kg tyngre än förra årets modell. Försämringarna skylls på EURO4 compliance :huvet

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman