MV Agusta

pirreH

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2010
Hoj
MV Agusta Brutale 750s
Hej!
jag har snöat in mig på en mv agusta brutale 750s men hittar verkligen inget om hur dessa maskiner är i verkligheten att äga, köra, serva och vad man ska tänka på med köp och när man väl äger en sådan. Så snälla är det någon här med erfarenhet av dessa vackra skapelser?? alla åsikter är välkomna, så länge dom håller sig till ämnet :)
Mvh Pierre

Nu är det inte en 750s som jag haft äran att köra utan en 990R och kan säga att det var en mycket rolig nakenhoj att köra, grymt bra chassi, bra bromsar men jag tyckte att motorn var lite för högvarvig på normal körning, skulle gjärna ha haft en 7:e växel.

Bifogat

• DSC00568.jpg
    DSC00568.jpg
    255.3 KB · Visningar: 108
Ja min åsikt om brutalen är ju inget att undra över förstås..:) kör brutale för femte året nu utan att kärleken mattats det minsta!
Cykeln är grym i alla aspekter, har nu dock börjat köra mer och mer bana på min suka och mindre o mindre gata med besten..

kolla mvagusta.nett förresten, forum med en hel del nyttigt, har tradat mycket delar och fått mycket tips där..

tack brutalissimo!
nu är det nära ett köp,fick sålt min gamla hoj i förrgår å har bokat en tid på banken imon sen är det raka vägen till växjö å kika lite på dom olika medelerna. får se om jag lyckas hålla mig till en 750 man vet ju med sig själv hur man är om man nu skulle testa en större modell :)

Last edited:
snackade med en återförsäljare till italienska hojar,

rankningen var ducati,mv agusta,aprilia och cagiva :hihi

ja ducatina är ju inte fel, det ljudet är ju oslagbart men jag tror mer på mv agusta :) där har man det underbara utsendet i mina ögon

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman