Mustig wheelie

Tycker det är starkt av passageraren att sitta kvar utan att hålla i sig någonstans. Han kanske har grymma magmuskler iofs. :va

Jag måste ju också kontra med en moppebild :tungan
9.jpg

8.jpg

Det är bara lägga ner tråden alla vet att det är photoshop alltihop...

Det är redan bevisat i massor av trådar att det krävs minst en retta för att slanga...helst turbomatad..

P@trik skrev:
Det är bara lägga ner tråden alla vet att det är photoshop alltihop...

Det är redan bevisat i massor av trådar att det krävs minst en retta för att slanga...helst turbomatad..
Tveksamt om det går utan pizzadrev.

The Doctor skrev:
Tycker det är starkt av passageraren att sitta kvar utan att hålla i sig någonstans. Han kanske har grymma magmuskler iofs. :va
Sissybar som jag skrev tidigare i tråden.. Och ni som inte är allmänbildade så är det chromeslädarnas benämning på ryggstöd..

Man stirrar en stund på bilden. :eek: Sedan upptäcker man det...... Passageraren har LOOOFERS :Bugar

Kan bilden i helhet bli bättre. Fönstershoppande passagerare i LOOOFERS tämligen oberörd av att det salngas :yoparty

mjukis skrev:
Varför ska alla söka fel i bilder?? :fatta!

När man ser något som känns främmande, konstigt, onaturligt och lite skrämmande så måste det vara Photoshoppat.
Det är en naturlig instinkt hos människan att förklara allt övernaturligt med att det är photoshoppat. Så har det varit sen stenåldern....

SuperMicke skrev:
När man ser något som känns främmande, konstigt, onaturligt och lite skrämmande så måste det vara Photoshoppat.
Det är en naturlig instinkt hos människan att förklara allt övernaturligt med att det är photoshoppat. Så har det varit sen stenåldern....

Jag tycker bara det ser lite skumt ut på bilden.
Visst att man kan vara avspänd som wheeliepassagerare, men om det inte är ett långt ryggstöd (som inte jag ser) så borde ju tyngdlagen utgöra sin rätt eller??

EDIT: Vid närmare kontroll så ändrar jag min ståndpunkt till att det kanske är möjligt med det ryggstödet som finns :)

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back