Mustig wheelie

Tycker det är starkt av passageraren att sitta kvar utan att hålla i sig någonstans. Han kanske har grymma magmuskler iofs. :va

Jag måste ju också kontra med en moppebild :tungan
9.jpg

8.jpg

Det är bara lägga ner tråden alla vet att det är photoshop alltihop...

Det är redan bevisat i massor av trådar att det krävs minst en retta för att slanga...helst turbomatad..

P@trik skrev:
Det är bara lägga ner tråden alla vet att det är photoshop alltihop...

Det är redan bevisat i massor av trådar att det krävs minst en retta för att slanga...helst turbomatad..
Tveksamt om det går utan pizzadrev.

The Doctor skrev:
Tycker det är starkt av passageraren att sitta kvar utan att hålla i sig någonstans. Han kanske har grymma magmuskler iofs. :va
Sissybar som jag skrev tidigare i tråden.. Och ni som inte är allmänbildade så är det chromeslädarnas benämning på ryggstöd..

Man stirrar en stund på bilden. :eek: Sedan upptäcker man det...... Passageraren har LOOOFERS :Bugar

Kan bilden i helhet bli bättre. Fönstershoppande passagerare i LOOOFERS tämligen oberörd av att det salngas :yoparty

mjukis skrev:
Varför ska alla söka fel i bilder?? :fatta!

När man ser något som känns främmande, konstigt, onaturligt och lite skrämmande så måste det vara Photoshoppat.
Det är en naturlig instinkt hos människan att förklara allt övernaturligt med att det är photoshoppat. Så har det varit sen stenåldern....

SuperMicke skrev:
När man ser något som känns främmande, konstigt, onaturligt och lite skrämmande så måste det vara Photoshoppat.
Det är en naturlig instinkt hos människan att förklara allt övernaturligt med att det är photoshoppat. Så har det varit sen stenåldern....

Jag tycker bara det ser lite skumt ut på bilden.
Visst att man kan vara avspänd som wheeliepassagerare, men om det inte är ett långt ryggstöd (som inte jag ser) så borde ju tyngdlagen utgöra sin rätt eller??

EDIT: Vid närmare kontroll så ändrar jag min ståndpunkt till att det kanske är möjligt med det ryggstödet som finns :)

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt