Mustaschkampen

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Någon som planerar en rejäl Tom Selleck eller varför inte en mild moppemusche?
Jag satsar på det sistnämnda.

Jag har en mer eller mindre permanent ansiktsbehåring, så jag låter den nog vara som den är. Skulle kunna klippa bort bockskägget för att ge muschen en hajlajt, men ser så jävla muppigt ut. :hihi
Plus att jag vill ha skägget på vintern, för att få lite mer värme i trynet.

Brukar alltid vara lite småskäggig.
På grund av att lat.

Men det kanske är läge att ta och raka sig nu då, i protest mot detta? :va

När det är bröstcancerkampanj springer alla runt med rosa band - män som kvinnor. Men jag antar att vi män för föra den här kampen själva? Eller låter kvinnorna bli att raka en armhåla för oss?

När det är bröstcancerkampanj springer alla runt med rosa band - män som kvinnor. Men jag antar att vi män för föra den här kampen själva? Eller låter kvinnorna bli att raka en armhåla för oss?

Kan väl alltid odla en poirot över musen?

Finns en motsvarighet till det rosa bandet.

bl_mustaschen.jpg

Finns en motsvarighet till det rosa bandet.

bl_mustaschen.jpg

Det finns blå bandet med, som motsvarighet till rosa. Men, det är ingen som tycker män är värda uppmärksamheten som den skiten för varje år.

Back