Muskelpojke NU !

korvgubbe skrev:
Oavsett vad man tycker om det hela så måste jag säga att jag var grymt impad när lillkillen står på en basketboll och samtidigt långsamt och kontrollerat gör en "sparkrörelse" och sedan stannar med benet pekandes mot taket...
Japp, det gick inte av för hackor!
Satan vilken kontroll.

Själv håller jag på och ramla när jag är ute och går och vänder mig om :D

burner skrev:
95kg i bänkpress när han var 11 år.

Det finns människor som inte ens tar 95kg i vuxet tillstånd :Bugar

Öööööh?
Nu vet jag inte om det var felmärkta vikter senast jag var på ett gym (tror att det var runt sekelskiftet nångång) men några 95kg var inget man hävde upp direkt. Jag vägde väl då runt 75 och jag klarade 60 eller nått.

Fast jag har mera en löpares kropp....

Victor skrev:
Öööööh?
Nu vet jag inte om det var felmärkta vikter senast jag var på ett gym (tror att det var runt sekelskiftet nångång) men några 95kg var inget man hävde upp direkt. Jag vägde väl då runt 75 och jag klarade 60 eller nått.

Fast jag har mera en löpares kropp....

Få tar 95 kilo i bänk helt otränade.

sportarn skrev:
Är det så j-vla viktigt vad man tar i bänk överhuvudtaget. Det är 70% teknik o 30% styrka. Orka bry sig om vad man tar i bänk.
Javisst, nästa alla 11-åringar kan lyfta 95kg i bänken om dom bara övar upp tekniken lite.

sportarn skrev:
Är det så j-vla viktigt vad man tar i bänk överhuvudtaget. Det är 70% teknik o 30% styrka. Orka bry sig om vad man tar i bänk.

Nej, inte ett dugg viktigt, om man nu inte är styrkelyftare eller möjligtvis kulstötare eller nåt annat liknande.

Men det är ingen direkt teknikgren, råstyrka så det skriker om det....

sportarn skrev:

Tror du får vända på siffrorna, kanske 30% teknik och 70% styrka.

Även detta är glädjesiffror, om du kan förtbättra tekniken och ta 30% mer så fuskar du med utförandet en hel del.

Tränar man strikt med fötterna i luften och hela ryggen mot bänken så kanske det är 90% styrka och 10% teknik.

Nej, det är inte så viktigt vad man tar i bänk men dom tog upp som exempel att grabben hade pressat 95kg i alla fall.

sportarn skrev:
Nej, men det är en förbannat bra basövning om man tränar styrketräning. Om man inte fuskar, vill säga.

sandstream skrev:
Skillnaden är att BB av fri vilja ställde sig och slog en boll mot en garageport i Södertälje.
Det var inte hans föräldrar som tvingade honom.
Antagligen samma sak med Forsberg.

André Aggasis farsa tejpade fast ett litet racket på hans hand och hängde en boll över hans säng/vagga.
Då är det påtvingat och inget annat än sjukt. :kocko

Sen kan man fråga sig hur schysst det är att släpa med ungarna till kyrkan och få dem att växa upp i en religös miljö utan möjlighet att välja själva :va

Hade som sagt ingen speciell person i åtanke utan drog bara till med några. Det där med kyrkan gör jämförelsen mer likvärdig, för det är ungefär lika sjukt som detta med den anabol-pumpade 11-åringen.
Får jag ungar så ska jag enbart tvinga dem att göra som jag säger och köra gocart och hoj, det räcker :rolleyes:

Tänk om min farsa hade tvingat mig att köra hoj från 0,5 års ålder... då jävlar hade inte rossi vart flerfaldig världsmästare i motogp :D

burner skrev:
95kg i bänkpress när han var 11 år.

Det finns människor som inte ens tar 95kg i vuxet tillstånd :Bugar

såg inte programmet,men ungen borde ju kunna spöa sin farsa haha :D
får nog börja köra bänk nu,ska fan ta 95kg++ till jul haha! :fyllisar
Verkar helt sjukt,kan ju inte va bra att börja träna vid den åldern?och jag håller inte med Mavve om att ungen kommer få brudar då han blir äldre,han är säkert så sabbad att det enda han kommer att gå att prata med om är styrketräning och kampsport så intresset dalnar nog fort :tungan

Lite dåligt med massa på armarna tycker jag, tricepsen är inte så definerad som den borde samt att latsen inte är så breda som dom borde.. men det är vad ja tycker, han borde träna mer :hihi

även lite dåligt tryck i vaderna... :3freak

mjukis skrev:
Lite dåligt med massa på armarna tycker jag, tricepsen är inte så definerad som den borde samt att latsen inte är så breda som dom borde.. men det är vad ja tycker, han borde träna mer :hihi

även lite dåligt tryck i vaderna... :3freak

Till och med misslyckad som discobyggare...stackars grabb... :hihi

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back