som en del vet så har jag endel skador
craschade rejält för snart 2 år sen, hela utrustningen var skrot, skor, handskar,hjälm m,m.
Värsta smällen togs upp av överkroppen (dike med stora stenar) Är glad att jag hade bröstplatta m,m
Farten var ordentlig, glad att man lever.
Har idag (haft hela tiden) problem med värk, tungt att andas ibland (värker) axeln å nacken inte 100% men det överlever man.
Problemet som är riktigt jobbigt är att ett muskelfäste vid skulderbladet inte blir bättre. En sjukgymnast som jag gick till, gillade ej mina skador
Skulderbladet hängde på sniskan, hon sa att muskelfästet släppt.
men nu har jag tränat/ rört mig i snart 2 år med knappt resultat.
Minsta lilla jag rör mig för mycket så värker det som busen.
en tjejkompis (sporthoj member) tycker inte att jag låter kroppen vila. Hon har nog lite rätt, jag jobbar med hyffsat tungt jobb, efter det så hjälper jag polare eller kör hoj m,m
Har knappt varit lugn då jag opererats trotts läkares rekomendatioener... myrorna kryper i hela kroppen, hatar att sitta still.
Hur funkar det med muskelfäste, tar sig det tillbaka etc??
Problemet som sagt är att jag får tungt att andas, värk m,m
Jag gör säkert hur många fel som... men jag kan inte sluta leva
Nån som är duktig på kropp? Har fått salva av min mor, som bränner/ smärtstillar, men tycker inte det funkar
Edit bifogar ett kort... det var inte är det var so värst, men visar lite
craschade rejält för snart 2 år sen, hela utrustningen var skrot, skor, handskar,hjälm m,m.
Värsta smällen togs upp av överkroppen (dike med stora stenar) Är glad att jag hade bröstplatta m,m
Farten var ordentlig, glad att man lever.
Har idag (haft hela tiden) problem med värk, tungt att andas ibland (värker) axeln å nacken inte 100% men det överlever man.
Problemet som är riktigt jobbigt är att ett muskelfäste vid skulderbladet inte blir bättre. En sjukgymnast som jag gick till, gillade ej mina skador
Skulderbladet hängde på sniskan, hon sa att muskelfästet släppt.
men nu har jag tränat/ rört mig i snart 2 år med knappt resultat.
Minsta lilla jag rör mig för mycket så värker det som busen.
en tjejkompis (sporthoj member) tycker inte att jag låter kroppen vila. Hon har nog lite rätt, jag jobbar med hyffsat tungt jobb, efter det så hjälper jag polare eller kör hoj m,m
Har knappt varit lugn då jag opererats trotts läkares rekomendatioener... myrorna kryper i hela kroppen, hatar att sitta still.
Hur funkar det med muskelfäste, tar sig det tillbaka etc??
Problemet som sagt är att jag får tungt att andas, värk m,m
Jag gör säkert hur många fel som... men jag kan inte sluta leva
Nån som är duktig på kropp? Har fått salva av min mor, som bränner/ smärtstillar, men tycker inte det funkar
Edit bifogar ett kort... det var inte är det var so värst, men visar lite
Bifogat
Last edited: