Video Musikvideo med motorcykel i huvudrollen

Genom att sett de 20 första sekunderna så jag kan jag svära på att det där är från Portugal!
Edit:
Först efter sett hela videon så såg jag att trådskaparen skrivit att det var ett portugisiskt band.. Lägg märke till skydden de har för motorcyklisterna under räckena runt 03:37 och 03:50! Var en massdemonstration i Lissabon bland motorcyklisterna eftersom de var så många som omkom eller blev invalida, speciellt efter att ha kört väg N230 (Unhais De Serra).. Så staten fixade biffen :-) Även på motorvägen från Lissabon och söderut så har de dessa skydd. Kanske något för den svenska staten att ta efter?

Last edited:
Kanske något för den svenska staten att ta efter?
Keep on dreaming... Svenska staten präglas av en "Not invented here" attityd.

Får ändå hoppas att de begynnande försöken som faktiskt har gjorts permanentas och utökas.

Skum låt och ingen MC i bild men han sjunger och berättar om den, och om en inlagd gurka.

"Från ett portugisiskt band - tycker de fångat känslan rätt bra! "

På pricken, helt ok låt också. Dax att flytta söderöver om man tittar ut.... Bol dor:ens rumpa hänger med bra än i designen, den hade något speciellt, och inte minst den blå, tror det var candy. Kommer ihåg en från Sveavägen, "Snövit", i marmorvitt med flake som skiftade i alla möjliga färger i gatubelysningen, blev lite offtopic här, känslan grävde upp gamla minnen:)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT