Musik!

byt genre, fan för den där jävla rock/metal/punk skiten

Darin, Idol-Daniel, Idol-Agnes och Idol-Markus tycker jag att du ska satsa stenhårt på. Verkligen skitbra musik! :tummenupp :tummenupp :tummenupp

lorkan skrev:
2639272 Darin, Idol-Daniel, Idol-Agnes och Idol-Markus tycker jag att du ska satsa stenhårt på. Verkligen skitbra musik! :tummenupp :tummenupp :tummenupp

jag tar allt dom släpper dom närmast 10 åren, direCkt..

fyfan så jävla gay alltså. att dom inte bara tar livet av sej o ger fan i att förpesta våra liv (och radioetern), men men om man lyssnat på "meggapåål" i mer än en timme så förstår man ju direkt att det här "is the shit" i folkhemmen, jag blir mörkrädd. take me away pleeeeease.. gör slut på mitt lidande

Homo skrev:
2639288 jag tar allt dom släpper dom närmast 10 åren, direCkt..

fyfan så jävla gay alltså. att dom inte bara tar livet av sej o ger fan i att förpesta våra liv (och radioetern), men men om man lyssnat på "meggapåål" i mer än en timme så förstår man ju direkt att det här "is the shit" i folkhemmen, jag blir mörkrädd. take me away pleeeeease..

DEJA VU. Du måste ha skrivit exakt samma inlägg någon annanstans för jag visste redan slutet på det innan jag hade läst det?

Och nej, du har fel. DOM ÄGER! :yoparty :yoparty

IDOL 4-EVER! JAG L-SKAR MARKUS OCH ALLA ANDRA IDOLER! :pussa

Jag har nästan helt slutat ladda hem musik, kör bara på internetradio i princip.
En av mina favoritkanaler är Frisky, som av en händelse kör en riktigt grym powertrance mix just nu. Den är så bra att jag har svårt att slita mej från datorn trots att jag VERKLIGEN behöver skita!

frisky kör bra progressive (ibland iaf) och please säg inte powertrance snälla, det finns absolut inget som heter det. det finns progressive house och det finns breakbeat det är vad dom spelar. ok..

Last edited:
det va iofs lite "trance´igt" just nu men vetefan om det är bra och det är inte trance. synd att man missat feralcode, n &j dalagelis, v-sag, och defected. det hade nog vart jävligt nice

Guns N´Roses
Black Sabbath
Skid Row
Pearl Jam
Alice In Chains
Iron Maiden
Dave Matthews Band
Phenomena
Niel Young
Kiss
Whitesnake
Metallica
Scorpions
Hardline
Pretty Maids

Meeeed mera.... där har du BRA musik! :tummenupp

Beethoven, Bach, Mozart, Paganini, Rachmaninov, Prokofiev, Schubert, Bax, Vivaldi, Shostakovich, Dvorak, Stravinskij, Tscaikovsky, Haydn, Mendelssohn, Bartok mfl, mfl.
600 år av klassisk musik:yoparty (mot 50 år av rock:rodnar) garanterar att det finns något för alla i den generen.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg