Musik när man kör Mc olagligt?

Maverick_ou812 skrev:
Känner du PIX...?
En PIX räcker långt, 249 hade ingen av oss överlevt, jag hoppas aldrig han lyckas klona sig.

PIX, ge fan i att köra på varvstoppet hela tiden så funkar det med vanliga öronproppar för 11 kr!

Va..?

Alla som funderar på att köpa sig ett par The Plug tacka vare denna tråd, knip åt handbromsen rejält... Jag köpte först The Plug, gick hem, skitnyfiken om dom nu var så bra som alla sa, men jag fick för fan inte in skiten, hur länge jag än provade!!! En sak är säkert, man måste ha en-på-miljonen-öron... Och det hade inte jag. Därför gick jag nästa dag tillbaka till affären, bytte pluggarna (jag hade öppnat förpackningen väldigt försiktigt... :) ) och köpte de dyraste som dom hade, vilket var Sony's NX71, som ju har rekomenderats i denna tråd. Och jag kan bara fortsätta att rekomendera dem, mycket små och smidiga, lätta att få in och passar ALLA, garanterat. Sen så ger dom ett sjuhelsikes ljud, om man nu inte vill lyssna på ljudet från MC:n... Jag köpte mina för 550, och jag tycker fortfarande att det är värt pengarna, men nu kan man ju få dem för under 450:-...

Shure's proppar och ju ännu bättre men kostar ju oxå lite mer, men dock e jag lite osäker om man får plats med dom lika bra... Jag kommer nog antaligen pilla på ett par sånna när mina NX71 dör, men det dröjer nog, SÅ KÖP SONY!!!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT