Musik från 90/början på 00

Vilket jävla junk!
I slutet på 90 början på 00 släptes bland dom bästa metalplattorna genom tiderna.

In flames gjorde bl.a Colony och Clayman
Soilwork släppte The Chainheart Machine och
System of a down hade släppt sitt debut album.

Det e de jag minns från 99-00 ...

Det är sådan musik som ser till att hålla fängelsena välfyllda. Klart man blir brottslig med sådan aggressiv musik :mattias

Edit: Får tacka för alla bidrag! Hade ju missat massor!

Det är få saker jag avskyr och hatar mer än Volvo-raggare med baslådor i bilarna som åker omkring och spelar Techno eller liknande avskyvärd bajsmusik :mad:
Jag fick en chock en gång när det rullade upp en supersänkt 245'a som lirade Mustasch på full volym och föraren hade inte ens en snus under läppen!!!

:hihi
Det var just p.g.a den där attityden jag (när jag ändå var tvungen att köra volvo) skaffade solfilm från biltema som jag såg till att applicera dåligt skuren med extra mycket bubblor, en billig baslåda och fyllde i lacksläppet med en annan nyans som kronan på verket. Skönt att ha en bil man inte behöver bry sig om.

Desto roligare när man ser gubbarna bli skitirriterade över "dagens ungdom" och 18åringarna som kör pappas audi säga "han tror han är så jävla cool" :D

Last edited:
Det är få saker jag avskyr och hatar mer än Volvo-raggare

Desto roligare när man ser gubbarna bli skitirriterade över "dagens ungdom"

10905.jpg

:hihi
Det var just p.g.a den där attityden jag (när jag ändå var tvungen att köra volvo) skaffade solfilm från biltema som jag såg till att applicera dåligt skuren med extra mycket bubblor, en billig baslåda och fyllde i lacksläppet med en annan nyans som kronan på verket. Skönt att ha en bil man inte behöver bry sig om.

Desto roligare när man ser gubbarna bli skitirriterade över "dagens ungdom" och 18åringarna som kör pappas audi säga "han tror han är så jävla cool" :D

Skitsnack, du är ju norrlänning och säkert född i baksätet på en Volvo :fakta
Du älskar ju Volvo, säg som det är, det måste du ju göra om du menar allvar med att du lyssnade på den dä0r skitmusiken :D

Jösses, på den tiden körde man ju en riktigt risig brandgul 240. Och blåste på så högt det gick i skitstereon med siebenbürgen och dylikt. Har fortfarande kvar registreringsskylten från den bilen. Konstigt nog lyckades jag aldrig skrota skiten i en bergvägg eller dike, trots idoga försök.
Jösses... Måga roliga minnen med den rishögen. Som när man lyckaes hänga den på toppen av ett stenröse så att den hängde och vippade på underredet. En av brudarna blev visst ganska svårt chockad. Hon bara skrek för full hals i typ 5 minuter, sedan började hon storböla. Fruntimmer. >.<

Helvete grabbar! Vi har ju glömt:
[youtube-id]s1FUV8L3b3E[/youtube-id]
[youtube-id]t3vn-D6htq4[/youtube-id]

Glömde ju den här, som dessutom innehåller en antracitgrå W124 utrustad med telefon:
[youtube-id]81UXjLIVtns[/youtube-id]

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!