Musik att hålla sig vaken till

jezziiie

Member of Huddinge MCK.
Gick med
13 Jun 2003
Ort
Huddinge
Hoj
En okonventionell gatmissil, enligt Allt om MC. (ombyggd ZZR med släpvagn)
Halloo!

Min kille jobbar nätter & jag tänkte vara allmänt go & bränna en finfin skiva till honom.

- SÅ! Langa fram era bästa tips på "hålla-sig-vaken-musik" :yoparty Inget fjös nu. Och inga konstiga artister som ingen känner till. :3freak

(Har själv bara kommit på: Sweet - Ballroom Blitz & Da Buzz - Alive) :rolleyes:

Help me för jävelen :hihi

Puss i knävecket.
 
Så Da Buzz är inte fjös då? Raised fist - Disable me kan ingen sova till.

Edit: Din avatartext är icke korrekt :fakta
 
Rigge skrev:
Så Da Buzz är inte fjös då? Raised fist - Disable me kan ingen sova till.

Edit: Din avatartext är icke korrekt :fakta


Nejee, Da Buzz är inte fjös. Da Buzz är riktig dunka-dunka! :banana (Vikingarna, Barbados m.f. är fjööös! :tungan )

Raised fist? Oj jösses. Det låter argt! :näsblod Ska ladda hem låten och se vad dom är för ena. :P

Min avatartext är mycket väl korrekt. I alla fall i min värld! Visst okej, det kan se snyggt ut med en wheelie och alla som grejar en är duktiga och sådär. Men varför hålla på så på allmän väg? Egentligen? Det är ju inte så att man står vid vägkanten och dreglar precis. :rolleyes:
 
techno är alltid bra jag lysnade på scooter i natt när jag stog ute i regnet de hjälpte ska jag säga......
 
Plocka hem metal! :rock

Somnar han till det så är han väldigt väldigt trött. :D


Exempel: cannibal corpse, napalm death, dimmu borgir, in flames, slayer, dark funeral. :yoparty

Eller han lyssnar inte på sån musik? :va


Ajja, ta hem lite av varje som där är ös i.
 
Solid snake skrev:
Plocka hem metal! :rock

Somnar han till det så är han väldigt väldigt trött. :D


Exempel: cannibal corpse, napalm death, dimmu borgir, in flames, slayer, dark funeral. :yoparty

Eller han lyssnar inte på sån musik? :va


Ajja, ta hem lite av varje som där är ös i.

Sån musik är ju skitgo att sova till.

mitt tips är svensk musik, då reagerar man bättre på vad dom sjunger och så.

Eller iofs så sover jag oftast med svensk punk/punkrock på men så är jag som jag är med :gnissla
 
Turbonegro - Get it on
Nirvana - You know your right
Audioslave - Cochise
The White stripes - i just dont know what to do with myself
ta hem fox on the run istället för ballroom blitz
 
Slipnot. he he då kan inte jag sova i alla fall.
Green jelly e också bra. :yoparty
 
Legs - ZZ-top
Sharped dressed man - ZZtop
Stairway to heaven - Led Zeppelin
Bohemian Rhapsody - Queen
Keep yourself alive - Queen
This flight tonight - Nazareth
The road to hell (part 2) - Chris Rea
Schools out - Alice Cooper
Killed by death - Motörhead
Sorrow - Pink Floyd
 
Rigge skrev:
Så Da Buzz är inte fjös då? Raised fist - Disable me kan ingen sova till.

Edit: Din avatartext är icke korrekt :fakta

:fakta

Jag placerar detta usla fjortisband i samma hörn som all annan barntrance..

:cdevil

EDIT:Rekommenderar med In flames. Kan även rekommendera System Of A Down, Limp Bizkit - Chocolate starfish and the hotdog flavored water albumet, Limp Bizkit - Significant Other albumet me, och om han gillar hiphop -> organism 12.
 
Last edited:
An3Azz skrev:
Bolt Thrower det är iaf inte fjöös :yoparty


:näsblod sitter o lyssnar på det nu, creeeeepy.

Tänkte säga Bolt thrower ja, men nu får jag säga nåt annat, At the gates! :rock
 
Baah...ingen kan väl hålla sig vaken till disco?

Atari Teenage Riot
Ministry
Anthrax
Hocico
Suicide Commando
Skrew
Disciples of Annihilation
Delta 9
Ultraviolence
Bomb20


Det lär han nog hålla sig vaken till åtminstone...
 
jezziiie skrev:
Halloo!

Min kille jobbar nätter & jag tänkte vara allmänt go & bränna en finfin skiva till honom.

- SÅ! Langa fram era bästa tips på "hålla-sig-vaken-musik" :yoparty Inget fjös nu. Och inga konstiga artister som ingen känner till. :3freak

(Har själv bara kommit på: Sweet - Ballroom Blitz & Da Buzz - Alive) :rolleyes:

Help me för jävelen :hihi

Puss i knävecket.

Jaha vad blev det för låtar???
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top