Mus i 250 blås...

• Thread starter Thread starter FemmeDeFatale
  • Start date Start date
Hehe....... en mus på hojen hade kanske inte varit fel :tungan

Jaja... förlåt. Var kanske lite torrt, kunde inte låta bli :rolleyes:

Ytterligare en fördel som med att bo i Stockholm som man inte tänker på dagligen.
Jag skulle villja se det muterade skräckmonstret som kan överleva en månad i garaget där jag har min hoj.

Mattias skrev:
Det är ju bara för mycket. En tjej som bor i Trosa har en mus (extra) på hojen. Otroligt!

Hahahahahahaha...den va bra :lol
Nu är garaget tömt på allt skit...och giftet är på sin rätta plats :hihi nu ska de få....
Kollade igenom hojen idag och de verkar inte ha gett sig på den...får kolla noggrannare imorn :)

Nursen på forumet hade en liknande incident med sin gamla ZX-9r för några år sedan.
Om jag inte minns fel så stannde den jäkeln kvar i några dagar... En riktig adrenalin junkie

Är det Danger Mouse som är tillbaka?!?!?

dmrun.gif

.

I förra huset jag bodde i fanns det en inbyggd garagelänga i bottenplan, sån där med bara hönsnät mellan platserna.

En tjej som ägnade sig åt ridning hade kommit på den geniala idén att förvara några höbalar under presenning vid sin garageplats.

Resultat: Varenda jävla bil i hela garaget började ha underliga elfel. Musjäklarna som hade hittat sitt paradis i höbalarna hade varit och gnagt på kablar precis överallt, käkat i sig av varenda gummidetalj utom däcken o s v.

Jag vet inte hur det gick, men försäkringsbolagen var inte så jäkla förstående för att de skulle betala för hennes dumhet. Jag tvivlar på att hon bor kvar där nu...

FemmeDeFatale skrev:
Polaren tog en sväng på min R6´a igår och när han åkte i 250 tittade en musjävel upp mellan varvräknaren och styret, som satt och höll i sig för livet :hihi
Snubben trodde jag hade en luddig nyckelpåse eller nåt, men när han insåg att det var en mus, viftade han till den för att den skulle åka av, men icke...den kröp ner nånstans vid tanken och när polaren kom tillbaka med hojen satt musjäveln kvar :rofl Så det var bara att plocka bort den chockade stackarn och släppa den fri....hahahahaha
Är det nån mer som råkat ut för nåt liknande :confused:

FemmeDeFatale
Nja har nog hört om en snabbare mus än den där..Katja Pönsken tror jag hon hette.. :hihi

Coolt! ..den har ju iaf en schysst story å dra för polarna.. :lol

FemmeDeFatale skrev:
Hahahahahahaha...den va bra :lol
Nu är garaget tömt på allt skit...och giftet är på sin rätta plats :hihi nu ska de få....
Kollade igenom hojen idag och de verkar inte ha gett sig på den...får kolla noggrannare imorn :)

Hmm du får nog flytta din hoj lite så dom inte får smak på hojar och börjar tugga på min med ..... :confused:

Miss_Orchidee skrev:
Varför det om jag får fråga?

Jepp...som killen skrev, så har jag hela huset fullt av orchidéer...därav tyckte jag att det var kul att det redan fanns en miss orchidee :tungan

FemmeDeFatale skrev:
Jepp...som killen skrev, så har jag hela huset fullt av orchidéer...därav tyckte jag att det var kul att det redan fanns en miss orchidee :tungan
Då är du kanske grymm på att sköta sånna där gröna saker? Kan ja skicka upp min (eller det som är kvar av den) till dig då??
Jag har redan dödat en orchidée , en oregano krydda, en rosmarin krydda, en jättesöt rosa blomma :3freak
Och det är bara sen ja flyttade hemmifrån för ett halvårsen :gnissla

jag är nog usel på blommor.... gröna fingrar *pyttsan* svarta fingrar är mer min stil tror jag, motorcyklar behöver man iallafall inte vattna :)

Man får väl ändå säga att det är tur att det är ett filter i luftburken. Annars kanske man hade fått ned den lille rackaren ända till cylindrarna när man hade dragit på..

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT