Rift
Ny medlem
OLJEKYLD GSXR skrev:De gånger jag hittar en mus på hojen brukar den tillhöra personen som sitter bakpå![]()
suttit och väntat på att någon skulle kläma ur sig det,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
OLJEKYLD GSXR skrev:De gånger jag hittar en mus på hojen brukar den tillhöra personen som sitter bakpå![]()
Mattias skrev:Det är ju bara för mycket. En tjej som bor i Trosa har en mus (extra) på hojen. Otroligt!
Det är ju jag ju......[- sNaIjK -] skrev:Räsermusen
![]()
Miss_Orchidee skrev:Det är ju jag ju......![]()
Nja har nog hört om en snabbare mus än den där..Katja Pönsken tror jag hon hette..FemmeDeFatale skrev:Polaren tog en sväng på min R6´a igår och när han åkte i 250 tittade en musjävel upp mellan varvräknaren och styret, som satt och höll i sig för livet![]()
Snubben trodde jag hade en luddig nyckelpåse eller nåt, men när han insåg att det var en mus, viftade han till den för att den skulle åka av, men icke...den kröp ner nånstans vid tanken och när polaren kom tillbaka med hojen satt musjäveln kvarSå det var bara att plocka bort den chockade stackarn och släppa den fri....hahahahaha
Är det nån mer som råkat ut för nåt liknande![]()
FemmeDeFatale
Varför det om jag får fråga?FemmeDeFatale skrev:Miss Orchidee...det borde ju egentligen vara mitt namn hahahaha.....![]()
FemmeDeFatale skrev:Hahahahahahaha...den va bra![]()
Nu är garaget tömt på allt skit...och giftet är på sin rätta platsnu ska de få....
Kollade igenom hojen idag och de verkar inte ha gett sig på den...får kolla noggrannare imorn![]()
Hon har fyllt vårat hus med Orchideer så man knappt får plats att röra sejMiss_Orchidee skrev:Varför det om jag får fråga?
Miss_Orchidee skrev:Varför det om jag får fråga?
Då är du kanske grymm på att sköta sånna där gröna saker? Kan ja skicka upp min (eller det som är kvar av den) till dig då??FemmeDeFatale skrev:Jepp...som killen skrev, så har jag hela huset fullt av orchidéer...därav tyckte jag att det var kul att det redan fanns en miss orchidee![]()
Iceman1975 skrev:*hemska tanke*
Hade jag sett en mus när jag varit ute och kört hade jag säkert kört av...![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |