Jag skulle aldrig sova i din flickväns dubbelsäng, fattar du väl.GSXR1100R skrev:2056504Valmers kan ju sova i din dubbelsäng.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle aldrig sova i din flickväns dubbelsäng, fattar du väl.GSXR1100R skrev:2056504Valmers kan ju sova i din dubbelsäng.
Du menar i mickes flickväns dubbelsäng? Kan ju bli lite långt att åka bara...valmers skrev:2056618Jag skulle aldrig sova i din flickväns dubbelsäng, fattar du väl.
Även om han är otrogen älskar han innerst inne bara dig, det vet du.Åsa skrev:2057601Du menar i mickes flickväns dubbelsäng? Kan ju bli lite långt att åka bara...![]()
SLUTA, folk kan ju ta dig på allvarvalmers skrev:2057946Även om han är otrogen älskar han innerst inne bara dig, det vet du.
Klart vi gör, varför skulle vi inte göra det ?Åsa skrev:2058015SLUTA, folk kan ju ta dig på allvar![]()
men jag vet ju att du har rätt, down deep there...
Mot 1.40. På nya sträckningen.Gustav O skrev:2058679Du vet att det inte finns några ursäkter nu. TZ-M waiting in the wing.![]()
"Dette aer ein jaevle loejliig disskasschon, nie masste hau foerstatt aett deit konde blie raijn."Freppa skrev:2058581Taekk.
TadingdingdingdingBAA-AAAAAAPvalmers skrev:2060361Mot 1.40. På nya sträckningen.
Nåd, jag döööör...valmers skrev:2060361"Nie skau vael foer faen iente tjoere i depaun?"
Mike skall upplevas live!RedBaron skrev:Nåd, jag döööör...![]()
Är det ett löfte om att faktiskt lämna Herrljunga någon gång under året, för att bevista ett tävlingsevenemang??? Eller är det bara upprepning av tidigare slags utopier som rinner ut med bortförklaringar som förkylning, danslektioner och annat oväsentligt?abstruse skrev:2080448Stort grattis Magnus! Jag håller tummarna från läktaren!![]()
Peno skrev:2081194Är det ett löfte om att faktiskt lämna Herrljunga någon gång under året, för att bevista ett tävlingsevenemang??? Eller är det bara upprepning av tidigare slags utopier som rinner ut med bortförklaringar som förkylning, danslektioner och annat oväsentligt?
valmers skrev:2054608
...Även om en licenskurs den 1-2:e april, särskilt ett år som detta när nordpolen förflyttat sig till mitten av Sverige, kan få en att börja oroa sig lite lätt, förleds man så lätt att luta sig tillbaka. Då passar Murphy på att vräka in en käftsmäll, och kaoset blir fullständigt......
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|