Tror ni på Murphys lag och dess funktion i livet.
Disskutera gärna ämnet och dela med er av era erfarenheter.
http://susning.nu/Murphys_lag
Disskutera gärna ämnet och dela med er av era erfarenheter.
http://susning.nu/Murphys_lag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Mja, borde väl finnas ett par såna va?Nursey skrev:Jag borde ragga upp någon irländare som heter Murphy och göra det hela offiicellt...THE BRIDE OF MURPHY![]()
Må så vara. Men för mig är karma rent flum. Murphys lag å andra sidan är bitter verklighet.snabbåka skrev:Härmapa.
Esquire skrev:Må så vara. Men för mig är karma rent flum. Murphys lag å andra sidan är bitter verklighet.
Esquire skrev:Må så vara. Men för mig är karma rent flum. Murphys lag å andra sidan är bitter verklighet.

Men det var bara början,, När det kommer sådana kritiska alarm ska nästa maskin som står på tur starta upp på sekunden och ta över lasten och den felaktiga ska stoppa, det fungerade naturligtvis inte. Nu skakar det så jävligt att jag slår in nödstoppen, den enda grej som funkade som den skulle som tur var. Thermal skrev:Inte utan att jag undrar vad som kommer att hända nästa vakt.
Så illa blir det nog inte, hon jobbar 9 däck upp. Så henne har jag koll på.korvgubbe skrev:Då kommer du få ett SMS från din flickvän där hon skriver att hon gör slut för att hon blivit tillsammans med din bästa kompis, redan flyttat ut alla dina grejer ur lägenheten och dessutom bytt lås.![]()

Thermal skrev:Så illa blir det nog inte, hon jobbar 9 däck upp. Så henne har jag koll på.![]()
Med Murphy så vet man ju förvisso inte. Sluta genast implementera konstiga tankar i mitt hufvud!korvgubbe skrev:Åfan, det är praktiskt! Inte ute och svingar sina lurviga då medan du sitter fast i nån trång kabyss med 11 andra sjömän med sjösjuka då...

Thermal skrev:Med Murphy så vet man ju förvisso inte. Sluta genast implementera konstiga tankar i mitt hufvud!![]()
Hon är en ögonvänlig manikyrist, en sjösjuk sådan.korvgubbe skrev:Ja, medan du kolla roljan i dina bullrande maskiner kanske kapten behöver lite handräckning av en av sina ögonvänligare matroser! ;-)
Hytten luktar nog inte så gott när jag ska gå o lägga mig sen, men det är hårt i shippingen.|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|