Murdocs hojfilmer

Murdoc

Ge mig pengar!
Gick med
16 Apr 2010
Hoj
Banhoj GSX-R 750 -04, Superduperduke 990 -05
Tänkte skapa en tråd där jag lägger upp de filmer jag gör istället för att skapa en ny tråd varje gång. Kom gärna med kritik på vad som är bra/bör göras bättre! :banana

Börjar med denna:

Kritiken måste bli en enfaldig och tråkig vinkel, sen får du gärna undvika att köra allt i slow motion :) Bra musik dock och härligt med inslag av enduru

Det är mina råd, inte expert råd någonstans bara magkänsla

Skön rulle men jag klickade faktiskt fram lite i de långsama partierna. Liite mer fart o fläkt än slomochill om man ska vara konstruktiv :krama

Jag gillade det, men som andra så klickade jag mig framåt i de långsamma partierna som iof bjöd på vackra bilder men under alltfår många, långa sekunder :)

jag tycker det första klippet i filmen, som e i slowmotion som alla klagar på, e helt underbart!

Jag gillar dom olika kameravinklarna, klippet i början är lite långt men bra tanke. Stort pluss att det är mer än bara vanlig gatmc med... Keep em coming som någon skrev till mig

Nu har jag kollat filmen 2ggr. Första skogsklippet hade jag först velat ha i vanlig hastighet och sedan återblick i slowmotion. Cirklarna på isen hade nog varit bättre i vanlig hastighet. Jag tyckte den var bra och annorlunda. :tummenupp

4/5

Tack för alla kommentarer! :Bugar
Jag tar åt mig av kritiken och jag hoppas nästa film blir snäppet bättre!

:tungan

Det här var typ andra filmen jag klipper ihop i mitt liv så jag har ju en del att lära... :gnissla

Introt med kamera mot förare i slowmo gav ett intryck av denna film kommer det nog va redig fart i, man ser hur härligt du kör i kurvorna, tummen upp för det !

Introt med kamera mot förare i slowmo gav ett intryck av denna film kommer det nog va redig fart i, man ser hur härligt du kör i kurvorna, tummen upp för det !

Tackar!

Jag försöker hitta en egen stil typ. :va

Jag vill på något sätt förmedla känslan i att köra hoj, det är ju så mycket mer än att åka fort. :yoparty

Här är ett litet klipp från körningen igår. Jag klippte ihop det snabbt nu utan större finess, ville mest bara få med en del av åkningen.

[YOUTUBE-ID]Sl-Bh_IMdvg[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna