Munstycken Nsr orginal

mackmeister

Ny medlem
Gick med
31 Aug 2008
Hoj
zx6r -05
hejsan
vart hittar man huvudmunstycken till Nsrs orginalförgasare delorto phbh 28 tror jag den heter :va känns som jag har letat överallt men hittar inget.
är enda lösningen att köpa en annan förgasare om man skulle behöva gå upp i muntycke:brinnerup
Mvh

nej jag vet hur dom ser ut och vet var dom sitter så dum i huvudet är jag inte:gnissla jag undrar vart man kan köpa dom jag har letat överallt men hittar inte nått ställe som har ett sådant huvudmunstycke ( det är stort typ 10mm ):tungan

nej jag vet hur dom ser ut och vet var dom sitter så dum i huvudet är jag inte:gnissla jag undrar vart man kan köpa dom jag har letat överallt men hittar inte nått ställe som har ett sådant huvudmunstycke ( det är stort typ 10mm ):tungan

Jag ber om ursäkt för mitt tidigare inlägg av två anledingar. misstolkade vad du mena och var lite trött/dragen efter metaltown. Förlåt :)

Har du kollat med de sidorna på reservdels-upplägget? Jag vet att jag hade svårt för att hitta någonstans efter ett 148 munstycke. Jag tror att jag köpte mitt på garage24 men är inte säker.

Nyheter
CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”