Munstycke!

Kronen

Medlem
Gick med
12 Sep 2005
Hoj
Här var det tomt.
WTF! är Crmen så pass gammal att man knappt kan få tag i delar till den? VA!
jag har hört med en mc-affär om de kan få fatt i munstycken till en Honda CRM. Nej säger dom. Vet någon nån sida på internet som säljer munstycken till en honda CRM 91? helst sidor ni vet säljer dem inte som ni tror säljer, tack MVH-Martin :huvet

Kronen skrev:
WTF! är Crmen så pass gammal att man knappt kan få tag i delar till den? VA!
jag har hört med en mc-affär om de kan få fatt i munstycken till en Honda CRM. Nej säger dom. Vet någon nån sida på internet som säljer munstycken till en honda CRM 91? helst sidor ni vet säljer dem inte som ni tror säljer, tack MVH-Martin :huvet

Alltså, ett munstycke är ju inget som är specifikt till just en CRM.
Kolla vad din förgasare heter eller ännu bättre, ta loss munstycket och ta med det till handlaren så kan han garanterat fixa ett.

Jag har också problem med att få tag i munstycken. Har Dellorto förgasare och jag har letat runt som en tok här omkring. Till slut fick jag tag i en snubbe som sysslade med dragracing och han kunde fixa. Men när jag fick munstyckena så var det bara lågfart som passade. högfartsmunstyckena var för små för att kunna ta jäng(stavning) :huvet

flexbert skrev:
Jag har också problem med att få tag i munstycken. Har Dellorto förgasare och jag har letat runt som en tok här omkring. Till slut fick jag tag i en snubbe som sysslade med dragracing och han kunde fixa. Men när jag fick munstyckena så var det bara lågfart som passade. högfartsmunstyckena var för små för att kunna ta jäng(stavning) :huvet

hmm gå in på addemoto dom har munstycken=)

mvh tomas :tummenupp

2hjul skrev:
hmm gå in på addemoto dom har munstycken=)

mvh tomas :tummenupp

Ja men det finns tydligen lille och stora dellorto. 6mm och något mer. Och om jag beställer därifrån kanske dom också är för små och då har jag pungat ut 100kr i frakt i onödan :näsblod

Edit: och har en hel hög med munstycken som inte passar..

Last edited:
flexbert skrev:
Ja men det finns tydligen lille och stora dellorto. 6mm och något mer. Och om jag beställer därifrån kanske dom också är för små och då har jag pungat ut 100kr i frakt i onödan :näsblod

Edit: och har en hel hög med munstycken som inte passar..

Mät vilken storlek du har? :rolleyes:

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck