Multi-kulti

Kuritas

Mansplaining MC
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Kawasaki VN1600 2003
Nu är jag, och många med mig trötta på den här jävla mångkulturen som breder ut sig över landet. Folk beter sig hur som helst, och inte alls som de 50-talssvenskar som en gång besatt vårt stolta rike. Jag föreslår att vi går tillbaka till EN gemensam kultur, och så får alla hålla sig till den. Kan ni hjälpa till med förslag på vad vår svenska ensamt rådande kultur skall innehålla?

Jag börjar:

- Inget fusk med allmäna medel, t.ex. socialbidrag, skatter eller TV-licens.
- För att homogenisera samhället så mycket som möjligt bör alla ha samma religion. Kristendom. Obligatoriska kyrkobesök på söndagar.
- Eftersom melodifestivalen toppar tittarsiffrorna får den musikstilen bli den ensamt rådande. All annan musik som kan påminna om andra kulturer förbjuds.

Fler piffiga idéer? En Kultur Nu!

Några bidrag:
-Införandet av motboken, så att det hålls kontroll över alkoholvanor.
- Klädstilen, får absolut inte glömma klädstilen. Det får inte sticka ut för mycket utan var normalt. Turban o likt hängande braller går ju fetbort!!!
- Tatueringar sysslar ju bara kriminella med, så förbjuder man tatueringar så slipper man en hel del kriminella :banana

• alla män ska heta anders. alla kvinnor gunilla.

• kungen är kung på riktigt och en gång i veckan går vi och ser offentliga avrättningar av icke-anders/gunillor. till det dricker vi mjöd och äter små grisar. självklart utan bestick.

• svenska flaggan får aldrig glömmas och gömmas undan och för att vi ska slippa uttrycket 'sista svensken tar flaggan med sig', får varje nyfödd, flaggan tatuerad på valfri plats på kroppen, så länge det är på pannan.

• sverige måste få mer känsla av att vara ett LAND och döps sålunda om till SVERIGELAND.

• alla män ska heta anders. alla kvinnor gunilla.

• kungen är kung på riktigt och en gång i veckan går vi och ser offentliga avrättningar av icke-anders/gunillor. till det dricker vi mjöd och äter små grisar. självklart utan bestick.

• svenska flaggan får aldrig glömmas och gömmas undan och för att vi ska slippa uttrycket 'sista svensken tar flaggan med sig', får varje nyfödd, flaggan tatuerad på valfri plats på kroppen, så länge det är på pannan.

• sverige måste få mer känsla av att vara ett LAND och döps sålunda om till SVERIGELAND.

Well, vi snackar femtitalsideal, såsom Dreggel o Company vill ha det.

Vad snackar du om:va Medeltid:D

Well, vi snackar femtitalsideal, såsom Dreggel o Company vill ha det.

Vad snackar du om:va Medeltid:D

fakk 50-tal, för stort inflytande av usa samt wallenbergfamiljen (inga ekkta svenskar).

dirty dreggel & co menar när sverigeland var stormakt, dvs medeltiden.

seså, mer 'korrekta' förslag från er.

Tänk så spännande snabbmat vi skulle ha utan influenser utifrån. Palt, kokta rovor eller böckling ungefär. Hela Sverige skulle matmässigt förvandlas till medeltidsveckan i Visby.

Tänk så spännande snabbmat vi skulle ha utan influenser utifrån. Palt, kokta rovor eller böckling ungefär. Hela Sverige skulle matmässigt förvandlas till medeltidsveckan i Visby.

En kokt i bröd med senap är minsann lika svenskt som speedway*! :mad:

*obs: låneord, uttalas "speddvej".

Hade vi tv på 50-talet?? Och även om det fanns var det redan då en svensk kulturyttring??

Alla borde sär skriva!

Hur gör vi med internet? Kan ju bli lite svårt att logga in här på SH. :va

Men, vad är det för fel på fysiska brev för kommunikation. Det skapar arbete till statsanställda inom postverket och vi kan lösa en del av arbetslösheten på så sätt

Och telefon, Televerket behövs ju också för kommunikation

men är ni svaga i sinnet eller?

vi ska tillbaka till medeltiden då sverige var en supermakt, inte nån jäkla 50-tal då sverige var ett mini-usa utan egen vilja...

Bifogat

• medeltid_munkkopa_mur.jpg
    medeltid_munkkopa_mur.jpg
    89.9 KB · Visningar: 263
Ja, nått helt otroligt, jag är svensk.:näsblod

Du är grek va:gnissla

ja och nu erbjuder jag dig och 9 miljoner andra sinnessvaga människor i det här landet, sverigelands rätta position på denna planet.

ja, 50%. andra halvan är ungrare. du inser vilken kombo det är va? världsherravälde here i come...

ja och nu erbjuder jag dig och 9 miljoner andra sinnessvaga människor i det här landet, sverigelands rätta position på denna planet.

ja, 50%. andra halvan är ungrare. du inser vilken kombo det är va? världsherravälde here i come...

Och där la du upp till ett öppet mål, att denna 50-tals idyll blev nerriven av invandrare:mad:

Och där la du upp till ett öppet mål, att denna 50-tals idyll blev nerriven av invandrare:mad:

jag är 50% svensk också eftersom jag är född här, sålunda 150% människa.

hörrö anders, nu ska du vara lite gladare i din folkdräkt/munkkåpa och vara en av de få pionjärerna som ser till att ta tillbaka sverigeland till medeltiden.

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!