Video Mullholland Highway - Fotokurvornas fotokurva

men vad fan är problemet med denna kurva?- finns ju huuuur många videos som helst över krascher i denna kurva, måste ju va nått fundamentalt fel i nån ända??
den ser ju lixom inte så svår ut och är bara asfalten hygglig (vilket den ser ut till o va!) så fattar jag inte vad problemet är......(jo- att dom är amerikaner:arsele!)

:confused://jj

Det är fotografernas fel, det vet alla!!

TItta på klippet med SV650´n & den andra (vad det nu var) man ser att de får framhjulshopp på exakt samma ställe i kurvan & båda vurpar pga detta - ojämnheter i asfalten ju

TItta på klippet med SV650´n & den andra (vad det nu var) man ser att de får framhjulshopp på exakt samma ställe i kurvan & båda vurpar pga detta - ojämnheter i asfalten ju

JA!:crash
Han med SV´n håller nästan samma spår första gången, andra gången är han några inches längre ut och där e ju rackarns ojämnt. Fjädringen jobbar som bara den och bönpallen håller ju på att skaka av:gnissla.

Kan tänkas att det är väldigt svårt att se dem ojämnheterna, det är ju kanske inte heller där man vill hålla blicken heller.

JA!:crash
Han med SV´n håller nästan samma spår första gången, andra gången är han några inches längre ut och där e ju rackarns ojämnt. Fjädringen jobbar som bara den och bönpallen håller ju på att skaka av:gnissla.

Kan tänkas att det är väldigt svårt att se dem ojämnheterna, det är ju kanske inte heller där man vill hålla blicken heller.

Jag hade nog inte velat ligga så långt ut alls i en sådan sväng heller va ?

men vad fan är problemet med denna kurva?- finns ju huuuur många videos som helst över krascher i denna kurva, måste ju va nått fundamentalt fel i nån ända??
den ser ju lixom inte så svår ut och är bara asfalten hygglig (vilket den ser ut till o va!) så fattar jag inte vad problemet är......(jo- att dom är amerikaner:arsele!)