Mullermaffia (TL:are)

• Thread starter Thread starter RW
  • Start date Start date

RW

Österlens-skräck
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
TLS
På söndag kanske det skulle bli bättre väder. Ska vi säga kl 11,00 på stortorget (vid sparbanken)??? Ska be en lång bön om fint väder till vädergudarna i kväll medan jag sväljer starka drycker :fyllisar

muller!

Tjena! Stortorget i malmö...? Pratade nått om Sjöbo innan, eller? :va
E de fint väder, å jag hittar motorcyklen e jag på! :hoppskrat

RacerX skrev:

Samma här... många OM men om alla OM faller på plats så kommer
jag också!

Skall bara byta bakfjädring och renovera och snygga till framgaffeln innan
Söndag och sedan ställa in den nya dämpningen! :lol

Men om allt faller på plats och vädret blir fint så är jag nog
mer sugen på en tur än någon annan.....

R

RW skrev:
På söndag kanske det skulle bli bättre väder. Ska vi säga kl 11,00 på stortorget (vid sparbanken)??? Ska be en lång bön om fint väder till vädergudarna i kväll medan jag sväljer starka drycker :fyllisar

Ajdå! Själv planerar jag starka drycker i på lördag.
Så jag får stå över denna gång. :fyllisar

/ Fredrik

aj aj aj
skall vara fadder på ett dop på Söndag
så det ser tufft ut.
(kan man ställa in det kanske :va )

Räknas RSV Millar?? (Har även haft en mindre mullrande TLs ( :7peta ) vilken delvis lever kvar i Robsters framgaffel :tummenupp)

halloj!!! ju vi träffas där kl 11 ett helt gäng.men vi hadet tänkt oss dra till MECA banan *strippen*. det blev inget i onsdags så de oppnar på söndag!!! mellan 12-19.sen kan vi kanske ta en runda?vad säger ni?? :yoparty

Last edited:
Jag kan inte på söndag,
skall på en liten semestertripp i BIL.
/TLUFFE

RacerX skrev:
Jeeep, torget i SJÖBO. Kl är nu 09,45 och vädret ser sådär ut men jag tänkte ändå vara där. Kul om nån dyker upp.

RW skrev:
Jeeep, torget i SJÖBO. Kl är nu 09,45 och vädret ser sådär ut men jag tänkte ändå vara där. Kul om nån dyker upp.

Tja! Har inte "internettat" i helgen... så jag var på stortorget i MALMÖ kl11... helt dött...
Tusan oxå! Jag var verkligen sugen på en tur! Det verkade vara många som var sugna, så jag tycker vi gör om det nästa vecka nån dag!! Typ nästa söndag kl11!??

RacerX skrev:
Tja! Har inte "internettat" i helgen... så jag var på stortorget i MALMÖ kl11... helt dött...
Tusan oxå! Jag var verkligen sugen på en tur! Det verkade vara många som var sugna, så jag tycker vi gör om det nästa vecka nån dag!! Typ nästa söndag kl11!??
Hehe, jag stod på torget i SJÖBO och väntade. Jaja, man kan inte lyckas alltid :D Tur man körde en sväng innan middag då regnet kom på eftermiddagen. Kannon att det var MotoGP på tv:n då.
Nån som funderar på att dyka upp på Sjöborakan på onsdag?

Last edited:
Robz skrev:
Räknas RSV Millar?? (Har även haft en mindre mullrande TLs ( :7peta ) vilken delvis lever kvar i Robsters framgaffel :tummenupp)
Klart att Apriliatwinnar passar in i sällskapet. Ruskigt läckra hojar :tummenupp
Kanske nån som kör SV eller Ducce vill följa med?? Ja, egentligen finns inga begränsningar överhuvudtaget men det vore roligare om det var främst twinnar med.

Last edited:
turture

Eftersom det inte verkar som att nån ska till Sjöborakan 28/7 så preliminärbokar jag söndagen 1/8 för en tur. Kl 11,00 står jag på torget i Sjöbo vid Gästgveriet (om nu vädret tillåter :gnissla ). Nån timme innan försöker jag logga in här och ger besked om jag kommer. Kommer nån är det kul annars kör jag väl själv :(

turture

Jaha, så stod man ensam på torget i Sjöbo en lördag igen. Trist att så många annonserar intresse men när det blir nåt konkret så dyker ingen upp :arsele
Nu får jag ta och åka till banan och skjuta på pappälgen nästa lördag istället.

Back