mujaffa spillet.. ett måste

Kanske det genom tiderna mest politiskt okorrekta spelet.

Fast kul, oerhört kul...

Det spelet gick varmt när man gick i sjuan och åttan. Fifan vad vi spelade :yoparty

Loy skrev:
2618790 Det spelet gick varmt när man gick i sjuan och åttan. Fifan vad vi spelade :yoparty
var ni rent efter eller? vi spelade det på mellanstadiet, garanterat i 5an kanske tom 3an

-Rosen- skrev:
2618814 var ni rent efter eller? vi spelade det på mellanstadiet, garanterat i 5an kanske tom 3an
Jag minns faktiskt inte. Kommer iaf ihåg att vi börja spela det när man börja sexan/sjuan.

AndreasNo skrev:
2618821 ah me hallå, fan va efter ni e..jag börja spela det i ettan tvåan... aaah så de såå.. jag e yyyngst!.. :huvet

Ehh, det var mina barn som visade mej spelet...

Jag skulle provspela, men fick väldigt lite poäng, varvid sonen (10 år) utbrister "Meeh farsan, du kan ju inte plocka upp brudarna innan du har samlat kådisar, då får man inga poäng, då får man annat..."

Det var ungefär då jag insåg attt barn inte är så oskyldiga...

GuW skrev:
2618841 Ehh, det var mina barn som visade mej spelet...

Jag skulle provspela, men fick väldigt lite poäng, varvid sonen (10 år) utbrister "Meeh farsan, du kan ju inte plocka upp brudarna innan du har samlat kådisar, då får man inga poäng, då får man annat..."

:D :D

GuW skrev:

hmm... förvisso väldigt kul :D.. men mitt påpekande om yngst är när kommentaren om att nån va efter för han inte spela förrns 6-7an o en annan spela de redan i 4-5an lr nåt.. vet inte om de bara jag som e bakis o trött o inte fattar nåt eller om personen verkligen e trög o inte förstår att folk är olika gamla :tungan

AndreasNo skrev:
2618869 hmm... förvisso väldigt kul :D.. men mitt påpekande om yngst är när kommentaren om att nån va efter för han inte spela förrns 6-7an o en annan spela de redan i 4-5an lr nåt.. vet inte om de bara jag som e bakis o trött o inte fattar nåt eller om personen verkligen e trög o inte förstår att folk är olika gamla :tungan

Dom två är lika gamla.

AndreasNo skrev:
2618869 hmm... förvisso väldigt kul :D.. men mitt påpekande om yngst är när kommentaren om att nån va efter för han inte spela förrns 6-7an o en annan spela de redan i 4-5an lr nåt.. vet inte om de bara jag som e bakis o trött o inte fattar nåt eller om personen verkligen e trög o inte förstår att folk är olika gamla :tungan

Jag ville väl dels påvisa att jag är äldst, att mina barn inte är långt i från din ålder, och att barn är gulliga... när dom sover, eller nåt.

Jag förstod mycket väl att det var olika ålder på dom som skrev inläggen.

GuW skrev:

akter seglad av sonen vid 10 års ålder :hihi

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...