Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
var ni rent efter eller? vi spelade det på mellanstadiet, garanterat i 5an kanske tom 3anLoy skrev:2618790Det spelet gick varmt när man gick i sjuan och åttan. Fifan vad vi spelade![]()
Jag minns faktiskt inte. Kommer iaf ihåg att vi börja spela det när man börja sexan/sjuan.-Rosen- skrev:2618814var ni rent efter eller? vi spelade det på mellanstadiet, garanterat i 5an kanske tom 3an

AndreasNo skrev:2618821ah me hallå, fan va efter ni e..jag börja spela det i ettan tvåan... aaah så de såå.. jag e yyyngst!..![]()
GuW skrev:2618841Ehh, det var mina barn som visade mej spelet...
Jag skulle provspela, men fick väldigt lite poäng, varvid sonen (10 år) utbrister "Meeh farsan, du kan ju inte plocka upp brudarna innan du har samlat kådisar, då får man inga poäng, då får man annat..."
Det var ungefär då jag insåg attt barn inte är så oskyldiga...
GuW skrev:2618841Ehh, det var mina barn som visade mej spelet...
Jag skulle provspela, men fick väldigt lite poäng, varvid sonen (10 år) utbrister "Meeh farsan, du kan ju inte plocka upp brudarna innan du har samlat kådisar, då får man inga poäng, då får man annat..."

AndreasNo skrev:2618869hmm... förvisso väldigt kul.. men mitt påpekande om yngst är när kommentaren om att nån va efter för han inte spela förrns 6-7an o en annan spela de redan i 4-5an lr nåt.. vet inte om de bara jag som e bakis o trött o inte fattar nåt eller om personen verkligen e trög o inte förstår att folk är olika gamla
![]()
Paradoxy skrev:2618881Dom två är lika gamla.
AndreasNo skrev:2618885okey, dåså... då har jag bara gjort bort mig igen me mina kommentarer...

Paradoxy skrev:2618892Du är antagligen bakis så du kommer undan med det![]()
AndreasNo skrev:2618869hmm... förvisso väldigt kul.. men mitt påpekande om yngst är när kommentaren om att nån va efter för han inte spela förrns 6-7an o en annan spela de redan i 4-5an lr nåt.. vet inte om de bara jag som e bakis o trött o inte fattar nåt eller om personen verkligen e trög o inte förstår att folk är olika gamla
![]()
AndreasNo skrev:2618896tack...![]()
du e snäller mot mig idag.. uppskattas...

AndreasNo skrev:2618922I will now go, far far away...go go go, far far away, to the affären...

hur lång tid efter operationen dröjer det tills du kan använda denParadoxy skrev:2618920Jag har blivit lovad kvinnligt kön och då går det ju inte att vara elak mot någon![]()

akter seglad av sonen vid 10 års ålderGuW skrev:2618841Ehh, det var mina barn som visade mej spelet...

-Rosen- skrev:2618947hur lång tid efter operationen dröjer det tills du kan använda den![]()

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |