Muhammed-karikatyren diskussioner och åsikter.

Status
Ej öppen för fler svar.

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
Alltså man blir så jävla förbannad!
Visst idioten till konstnär kunde ha struntat i att göra tekningen, men har har rätt att göra den om han vill!
Vad är det inte vissa invandare fattar? Dom kommer till sverige och vill bli svenska medborgare för att det är så synd om dem och dom vill så gärna bli svenska!
Men dom kan fan inte rätta sej efter våra lagar och betämmelser och tar varje chans dom kan att trycka ner en svensk! Och sen är det så jävla synd om dom när det handlar om dom!
Titta tex på det här: http://www.na.se/artikel.asp?intId=1211304
Vem fan är dom och bränna våran flagga!!! Jävla idioter! Vi släpper in dom i VÅRAT land och dom spottar på oss!
Ge mig deras flagga så ska jag fanimej elda skiten!
Om jag hade gjort det då hade jag troligtvis blivigt dödad!

Tro mej jag är inte rasist mot muslimer eller något i den stilen, men va fan kom igen, detta är ju löjligt.
Jag är nog rasist mot folk som kommer till sverige och bara skapar problem.

En av mina bästa kompisar är muslim och han och jag respekterar verkligen varann, tror säkert att han garvar åt tekningen just nu.
Hans kompis en svensk som bor i örebro, var denna kvällen i ett ställe som heter kumla och gick hem från krogen (troligtvis dyngrak) träffar på 5 invandrare(lite av det yngre slaget) Nått hände dom började att tjaffsa och innan han vet ordet av så satte dom en kniv rätt i ögat på honnom!
Han är nu blind och får inte köra bil på ca 2år för detta, och hans hobby är att köra bil.

Var tvungen att dela med mig.
/mvh jonas

Det känns ju lite sådär halvpuckat att Irans (tror jag) president gör ett utalande om en rondellhund i Sverige...

Muslimer har ingen självdistans :)

Läs koranen, står en hel del i den.:) ..de fanatiska fundemantalisterna har inget gemensamt med koranen som skrift, lika lite som korsriddarna hade med bibeln...

Det står att man ska hedra sin gud, visa förståelse, älska sin nästa, sin hustru , sina barn. Står ingenstans att man ska bränna flaggor, utöva terrorism, odla narkotiska plantor, sälja dessa för att köpa vapen. mm,mm

Kristna fanatiker kastar skit på en konkurrerande religion.
Kristna fanatiker? Var har du fått det från, att det skulle ligga kristna fanatiker bakom alltså? På förstasidan står det ju bara: "I och med denna webbplats har jag tagit mig an uppgiften att vara en väktare på muren (Jes. 62:6) som ropar och varnar, nu när Antikrists ande (1 Joh. 4:3) bryter fram."

Jävla fi**or, duger inte sverige åt dem så är jag inte sen med att hjälpa dem hem igen :mad:

Jävla pack!

kan ingen skicka dom en riktig flagga åtminstone

flaggetta448.jpg

:mattias Jag såg en nysvensk i hipphop kläder som var ute och motionssprang idag!

Vilken syn! Det såg verkligen skitkul ut! :lol

Har du någonting att säga eller är du en sådan som håller på det laget som vinner?

Att tala är silver men tiga är guld. Att tala utan att tänka är som att torka sig i röven innan man skitit.

Gamla uttryck men jag antar att du ändå missat dem. Jag antar även att det inte är någon idé att försöka få dig att förstå dem.. :D :D

Jag lutar mig tillbaka och följer spänt trådens utveckling.

:corn :corn :corn :corn :corn :corn :corn :corn

Att tala är silver men tiga är guld. Att tala utan att tänka är som att torka sig i röven innan man skitit.

Gamla uttryck men jag antar att du ändå missat dem. Jag antar även att det inte är någon idé att försöka få dig att förstå dem.. :D :D

Jag lutar mig tillbaka och följer spänt trådens utveckling.

:corn :corn :corn :corn :corn :corn :corn :corn

Sverige har yttrandefrihet, jag utnyttjar den.
Detta har inget med rasism att göra, jag har många vänner av ickesvensk härkomst, många av dem är väldigt nära vänner.
Men att komma till Sverige där de får bo och slippa allt krig och hat, och sedan spotta oss rakt i ansiktet, det tycker jag är något ofattbart svinigt.

Sådant blir jag förbannad på.

Jävligt irriterande, men händer hela tiden så jag orkar faktiskt inte bry mig om dessa totalt idiotiska individer som ej borde leva (okej, lite irriterad kan man bli ändå...).

Tycker man läser att dom bränner olika lands flaggor varje dag :va

Varför ska de fördöma ett helt land för vad en person gjorde (rätt), bara för att dom tycker att det är fel?

Fattar inte logiken i det...

Läs koranen, står en hel del i den.:) ..de fanatiska fundemantalisterna har inget gemensamt med koranen som skrift, lika lite som korsriddarna hade med bibeln...

Det står att man ska hedra sin gud, visa förståelse, älska sin nästa, sin hustru , sina barn. Står ingenstans att man ska bränna flaggor, utöva terrorism, odla narkotiska plantor, sälja dessa för att köpa vapen. mm,mm

Men de stackarna måste chyla kvinnorna så killarna inte får se hud under hela livet och tjejerna inte känna solen. Trycker man undan en drift hoss en grupp människor leder det i sin tur till slut till att folk tappar vettet.
Jag tycker ALL reigion är vansinne men vissa mer än andra. Islam ligger högt upp på listan tätt följd av kristendomen.

Fattar inte logiken i det...

Det är inte logik, det är religion och några miljarder människor är lätt utveklingsstörda och går fortfarande på skiten trots att det är 2007.

Last edited:
Inge trött man är på att se vart detta är påväg?
Svenskarna kommer antagligen att be om ursäkt!
Varför är vi så jävla fega och tar sånhär skit? SKa vi behöva göra det? :va
Ska vi vänta på att våra nära och kära ska bli nerstuckna innan vi säger stopp?
Detta var iaf droppen för mig!
Det finns så mkt bra folk i världen, varför inte bara göra utrymme till fler?
Skicka hem dom så fort dom snattar eller minsta lilla! Skicka hem dom bara varför ska det vara så svårt?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey