Muggstolar för män?

Och varför har ingen ännu klagat på hur låga toasitsarna är?
Jag är av medellängd, men måste ändå sitta med fotknölarna i öronhöjd när jag stryper en neger.
Och när man står och tar en piss så är det en jävla bit ner till vattnet. Träffsäkerheten blir lidande på sådana avstånd!

Jävla toalett-tillverkare! Fatta att svenska folkets medellängd inte längre är runt enånhalvmeter!!!!one!!!11!!

Mitt problem är tvärtom, köpte min kåk av ett gammalt par som hade förlängningar (distanser) mellan toastolen och golvet, känns ju som man svävar när man dinglar med fötterna och benen somnar när man har suttit och viloskitit ett tag...:3freak
(I-landsproblem)

Mitt problem är tvärtom, köpte min kåk av ett gammalt par som hade förlängningar (distanser) mellan toastolen och golvet, känns ju som man svävar när man dinglar med fötterna och benen somnar när man har suttit och viloskitit ett tag...:3freak
(I-landsproblem)

:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

På 70? talet tillverkades dom vackra gröna, blå och min favorit lejongula skitholkarna, någon av tillverkarna hade en modell som istället för att vara oval var nästan rektangulär.

Det var väl snyggt och platsbesparande men när man satte sig för att strypa en orm så klämdes den ut mellan ihopknipta skinkor och damp ner i stolen i form av en hockeyklubba.

Dom stolarna var vidriga!

(I-landsproblem)

Somnar inte benen då av strypt blodflöde? Så kan det bli på vanliga toaletter ibland och det är hemskt obehagligt att tillfälligt känna sig som en invalid när man sitter och filosofiskiter. :mad:

På morgonen när man hade bråttom till skolan tyckte min farsa att det skulle vara gött att sjunga o spela gitarr när han vil sket. o han hade föga förståelse för att nån annan hade behov att uträtta samt tider att passa.

Ja, han ÄR speciell ..jag tror han överlevde en abort i vecka 12

Last edited:
På morgonen när man hade bråttom till skolan tyckte min farsa att det skulle vara gött att sjunga o spela gitarr när han vil sket. o han hade föga förståelse för att nån annan hade behov att uträtta samt tider att passa.

Ja, han ÄR speciell

Vilken syn! :rofl

På tal om det, hur førdriver ni tiden nær ni skiter?

En filosofiskit ær ju alltid fint. Bara sitta och fundera

Ibland surfar jag på laptopen och nån enstaka gång åker guran med, nær jag vet att ingen kommer hem på ett tag

En kalletidning från 90-talet ær ju dock de bæsta, men jag har inga hær :(

En kalletidning från 90-talet ær ju dock de bæsta, men jag har inga hær :(

:tummenupp

Det absolut bästa.
När jag var liten var jag okänd för att ta med mig en Kalle-tidning eller tillika pocket in på muggen. Polarna visste att de lika gärna kunde gå hem när jag gick på muggen, eftersom det tog sån förbannad tid innan jag kom ut igen. :rofl

:tummenupp

Det absolut bästa.
När jag var liten var jag okänd för att ta med mig en Kalle-tidning eller tillika pocket in på muggen. Polarna visste att de lika gärna kunde gå hem när jag gick på muggen, eftersom det tog sån förbannad tid innan jag kom ut igen. :rofl

:va

Är man inte lite CP-skadad ifall det tar lång tid att läsa en Kalle Anka? :)

TukTuk :rofl

En idé jag fick vore ju att klistra in en massa porrbilder mitt i kompisarnas Kalle-Anka tidningar, så när dom sitter där och klämmer så kommer en excellent bildserie med valfri porrstjärna fram och sedan "sitter dom fast" (fysiskt menat hehe) på dass tills stormen lagt sig :hihi

Är det bara jag som har tidningställ på muggen?

I den finns illustrerad vetenskap, pyton, larson ,mcm, a guide to FORD big block engines.

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025