Muggstolar för män?

morsan hade en xl toalett där hon bodde förut.. faen den skönaste toa jag skiti på, satt där bara för o njuta ibland :hihi

Surfade på lite andra grejer nyss, det verkar finnas grabbar vars problem skulle kvarstå även om de satt grensle över badkaret:hihi

Det är faktiskt värre än så på vissa toaletter. Dessa är så grunda att det inte går att hålla tillbaka kuken utan man måste hålla den så att den pekar rakt BAKÅT. Blir rena akrobatnumret när man sedan skall torka.
Jag fann dock lösningen på detta för länge sedan. Lägg penis framåt över kanten, luta dig tillbaka och fortsätt njuta av din toalettvistelse.

Som vanligt är silvertejpen ens bästa vän. Gör som mackangyver o ha en liten rulle i fickan. Tejpa upp den på magen innan du sätter dej:D

Så att han pissar sig själv i nyllet om det skulle behövas menar du? Smart tänkt :tummenupp

Ja för som vanligt efterföljs alltid bumligen av en strid stråle hanurin. Baja först, sen pink.

Har också förbannats över det. Hur kul är det att olla insidan på offentliga toaletter?

Är vi tillräckligt många i den här tråden nu som tycker så här för att man skall kunna säga att svenska folket rasar över att de byggs för grunda toaletter?

Och sen skriker frugan "-Kom hit nu! Let's Dance har börjat och popcornen är färdiga! :tuttar "

...vips så sitter du och biter på naglarna i TV-soffan, röstningen är spännande... :hihi

Äsch, lite skit under naglarna har ingen dött av!

Lite skit rensar magen, mycket skit --> dålig i magen :tummenupp

:hihi

blog,desenho,design,draw,dsgn,fubiz-54b4dc8ad448f06d5e9818ae7939b8ef_h.jpg

602FuckedNow.jpg

De e tydligt att IFÖ & Gustavberg har en del att göra på sina konstruktionsavdelningar :D

Klart de måste finnas anpassningar på "Porslins-telefonerna" så de passar alla kunder så de kan skicka sina skitmedelanden till reningsvärket :D

Och varför har ingen ännu klagat på hur låga toasitsarna är?
Jag är av medellängd, men måste ändå sitta med fotknölarna i öronhöjd när jag stryper en neger.
Och när man står och tar en piss så är det en jävla bit ner till vattnet. Träffsäkerheten blir lidande på sådana avstånd!

Jävla toalett-tillverkare! Fatta att svenska folkets medellängd inte längre är runt enånhalvmeter!!!!one!!!11!!

Jag är av medellängd, men måste ändå sitta med fotknölarna i öronhöjd när jag stryper en neger.

Muggarna är designade på det sättet för att dina fekalier lättare skall kunna drejas ut. Jft att stå och skita eller att sitta på huk. När går det bäst?

F.ö tror jag att en riktigt stor toalett löser de flestas problem. Här får "allt" plats:

70137166.OWzZfhSR.jpg

Ett rejält praktstånd är ju praktiskt annars. Se bara inte till att få det MEDAN du sitter på muggen. Oräkneliga är de gånger jag vält mig själv över muggstolen då professor Svällkropp skrider till verket med sanitär katastrof till följd.

Ett rejält praktstånd är ju praktiskt annars. Se bara inte till att få det MEDAN du sitter på muggen. Oräkneliga är de gånger jag vält mig själv över muggstolen då professor Svällkropp skrider till verket med sanitär katastrof till följd.

Ja det där är ju oxå ett satans problem. Inga problem att pricka muggen på 1½-2m avstånd, men trycket sjunker ju på slutet så man måste springa fram under själva slutfasen för att inte söla ner hela golvet. ...har ännu inte lyckats 100%igt:3freak

Ahhhh, härlig läsning. Men är man normalbegåvad, så lär man sig att man badar kroppen (gäller samtliga delar) i badkaret och inte i toalettstolen.

Lycka till

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...