Muggstolar för män?

Elffors

Tibnor är min speedshop...
Gick med
21 Aug 2008
Hoj
, Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!
Vem f-n konstruerade muggstolen?
Är det meningen att man ska behöva böja ner sin kewk hela tiden för att inte ofrivilligt olla porslinet på insidan??
Alt. sitta så långt bak att man måste använda toaborsten varje gång?

Kroppskontakt med insidan av offentlig toalett är bland det värsta jag vet:mad:

Skulle det va så j-vla svårt att konstruera om den med extra utrymme fram?

Mvh kapad luva

Jo det är inte så trevligt... Någon borde göra en toa för oss stora killar :näsblod

Har funderat över problemet jag med men tror att man måste göra jävligt stora stolar. Det skvätter ju och jävlas ändå om man inte siktar, även när man sitter.

800px-Ostia-Toilets.JPG

Största problemet är väl snarare att det är så kort avstånd ner till vattnet....
Det blir lite lojligt när den sen krymper av kallvattnet och hissas upp en bit igen, för tankarna till 80-talets ubåtsjakt med sonar från helikoptrarna.

Jag ser ganska påfallande risk att pissa ner byxorna som hänger vid fotknölarna.

Ska man klä av sig helt på underkroppen först?

Jag ser ganska påfallande risk att pissa ner byxorna som hänger vid fotknölarna.

Ska man klä av sig helt på underkroppen först?

Du tänker på bilden från de romerska offentliga toaletterna (ja, man sket tillsammans :) )? Nu var det ju så att de inte hade byxor, utan kolt av olika slag (kjol). Bara att hala upp och kacka :tummenupp

Notera vattenrännan framför där man doppade torka-rent-svampen som satt på en pinne. Jämför det med att använda torrt papper. Hur många använder papper för att tvätta lortiga händer, jämfört med vatten? Men arslet det går bra. Makes you think... :hihi

Notera vattenrännan framför där man doppade torka-rent-svampen som satt på en pinne. Jämför det med att använda torrt papper. Hur många använder papper för att tvätta lortiga händer, jämfört med vatten? Men arslet det går bra. Makes you think... :hihi

Bättre med vänsterhanden. Då kan man skrapa av det sista med naglarna.

Bättre med vänsterhanden. Då kan man skrapa av det sista med naglarna.

Och sen skriker frugan "-Kom hit nu! Let's Dance har börjat och popcornen är färdiga! :tuttar "

...vips så sitter du och biter på naglarna i TV-soffan, röstningen är spännande... :hihi

Äsch, lite skit under naglarna har ingen dött av!

:rofl

Duschbajsning löser alla dina problem. Vid nästa renovering kan du helt enkelt rationalisera bort toastolen.

japp, se till att ha lite grövre galler i brunnen så löser det sig :hihi

Personligen blir jag nöjd om vattnet i toastolen är ljummen..föbannat kallt annars :P

Jag måste verkligen tacka för alla tips, om hur denna situation skall lösas:tummenupp

Ös på bara

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...