Vad är fel i att använda riktiga råvaror till våra äldre för att få maten att smaka just... mer?
Men visst fan äter du kött, eller har du lagt av senaste året?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad är fel i att använda riktiga råvaror till våra äldre för att få maten att smaka just... mer?
Hur skall jag veta det om du kategoriskt svarar på frågor med rent nonsens?
Du har nog inte riktigt fattat hur en smakförstärkare funkar...
Jag har gärna lite glutamat i käket för övrigt.
Du måste se över din kost mannen![]()
Det är ganska uppenbart att du famlar i blindo vad det gäller det mesta....
Jag lovar att Du inte kan redogöra kort och koncist (utan att svamla) om nyttan för mänskligheten med all extra glutamat i vår kost!
Du kan skita i vad jag äter... moralist!!! Mannen....![]()
För att det blir godare!
Du kan skita i vad jag äter...
Duktig .....
Är det någonsin bättre att använda riktigt bra råvaror istället för att laborera med kemi?
Allt är kemi, även råvarorna.
Men du framstår ju inte i någon bra dager när du inte klarar av att svara på en fråga, därtill en jättelätt sådan.
Allt är kemi, även råvarorna.
Mina kostvanor har du liksom inget med att göra lika lite som jag bryr mig om dina
Uppsala i alla hänseenden en god förebild
http://www.svt.se/nyhetsklipp/regio..._type_map=["og.recommends"]&action_ref_map=[]
Duktig .....
Är det någonsin bättre att använda riktigt bra råvaror istället för att laborera med kemi?
När det gäller syntetiska sötningsmedel t ex acesulfam (E950) aspartam (E 951) och cyklamater (E 952). Det värt att notera är att svenska myndigheter aldrig gjort några egna, oberoende studier på dessa utländska sötningsmedel. Jag vet, Inget som Du bryr dig om Du tillhör ju Mc Donalds ligan eller Max var det ju![]()
Källa på det?Det är tillräckligt med onödiga tillsatser och mygel i svenskt kött och i svenska butiker. Datummärkning som handlarna laborerat med verkar svenskarna skita i totalt utan köper lika godtroget på oss skiten som inget har hänt. Du och de andra verkar vara de godtrogna medborgarna som handlarna älskar att ha som kunder. Inte ifrågasätta utan sväljer allt med hull och hår. Det är bara att sätta sin tilltro att ungarna lär sig att ställa bättre krav på tillverkarna än vad snittet här inne verkar ha förmåga till. Ni blir snart lätt ägda av 10 åringar som vet hur att ställa krav på riktiga råvaror![]()
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |