Muc off högtryckstvätt?

• Thread starter Thread starter Raderad medlem 61114
  • Start date Start date

Raderad medlem 61114

Guest
Någon som har en sådan? Är den värd att köpa? Håller den? Jag har ganska dåliga tvättmöjligheter, men skulle nog kunna koppla in den i soprummet intill garaget och smygtvätta ibland :) Då verkar den rätt lätt och smidig.

Absolut, så har jag alltid gjort när inte högtryck funnits till hands. Men jag ogillar att inte få blåst av så mkt skit som möjligt innan jag börjar svampa...

Min biltema är över 10 år o har gått stenhårt med att tvätta fasader i veckor i streck 8 Tim om dagen o håller kanon, nu är min den största men håller dom mindre samma kvallite så rekommenderar jag biltema tvättar före allt annat i likvärdig pris nivå.

Annars är Ava högtryckstvättar helt fantastiska, suverän kvalitet, grymt prisvärda och oslagbar garanti. Jag har denna och är supernöjd:

Finns även mindre och smidigare modeller:

Kör ner till en automattvätt och offra tjugo kronor på att få bort skiten och sen fixar du fintvätten där hemma.
Billigt och bra.
Faktiskt.. vi har ju ändå precis fått en tvättstation i byn :)

Jag har en som jag är riktigt nöjd med. Du får med allt du behöver och kvaliten känns bra. Slangen är keff men man vänjer sig. Haft två. Första hade motorfel tidigt men den andra har hållt länge. Har du ont om plats så är den perfekt. Bra också med munstycken för olika syften och medföljande foamlance. Köpvärd.

Jag har en som jag är riktigt nöjd med. Du får med allt du behöver och kvaliten känns bra. Slangen är keff men man vänjer sig. Haft två. Första hade motorfel tidigt men den andra har hållt länge. Har du ont om plats så är den perfekt. Bra också med munstycken för olika syften och medföljande foamlance. Köpvärd.
På vilket sätt är slangen dålig?
Jag har en gammal Nilfisk med lång slang men den är otroligt bänglig och styv.
Nästa maskin ska ha en smidigare slang.
Jag är helt inne på en mindre och nättare maskin, jag är ändå inte intresserad av vansinnestryck, bättre med smidighet.

De där AVA, vad ingår i paketen där? Otroligt lite vettig info på sidan.

På vilket sätt är slangen dålig?
Jag har en gammal Nilfisk med lång slang men den är otroligt bänglig och styv.
Nästa maskin ska ha en smidigare slang.
Jag är helt inne på en mindre och nättare maskin, jag är ändå inte intresserad av vansinnestryck, bättre med smidighet.

De där AVA, vad ingår i paketen där? Otroligt lite vettig info på sidan.
Screenshot_20230309_083248_Chrome.jpg
Räcker inte den infon?
Grymt nöjd med min AVA

Annars är Ava högtryckstvättar helt fantastiska, suverän kvalitet, grymt prisvärda och oslagbar garanti. Jag har denna och är supernöjd:

Finns även mindre och smidigare modeller:

Verkar jättebra, men nu tänkte jag mig en tvätt för kring 1300kr som jag hittade på rea ? Jag har ingen annan användning för den än att tvätta motorcykeln, och begränsat med plats :)

Men firman kankse behöver en ?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...