MTV nu! DIRTY SANCHEZ!

Ruskigt roligt! Sjukt äckliga och gör vidrigare saker än jackass... Klart mer o-sofistikerad underhållning! :yoparty :näsblod

Dom drog en spik igenom nåns hand.... och drack öl som en annan snubbe haft i röven (inte i flaska utan "löst")..... Där går fan gränsen. Hur mycket får man visa? Trots att det är lägsta kastens underhållning så kollar man :kocko

Starstriker skrev:
Dom drog en spik igenom nåns hand.... och drack öl som en annan snubbe haft i röven (inte i flaska utan "löst")..... Där går fan gränsen. Hur mycket får man visa? Trots att det är lägsta kastens underhållning så kollar man :kocko

Ölen var så jävla ball. Fifan vad jag skrattade när Pancho började spy. :rofl

Nä...tacka vet jag DVD:n "Steve-O out on bail" DET är kul!! fast det är ju jag det....ibland kan dom engelska idioterna träffa rätt men jag föredrar Steve-O å gänget

MilleR skrev:
Nä...tacka vet jag DVD:n "Steve-O out on bail" DET är kul!! fast det är ju jag det....ibland kan dom engelska idioterna träffa rätt men jag föredrar Steve-O å gänget

Det roliga med britterna är att de är britter! Halva nöjet! :D

Tyckte avsnittet där "pritchard" (tror jag det var) Häftade fast sin pung i en planka var rätt kul, iallafall när häft saken gick in i pungen och han var tvungen att göra ett nytt hål för att få ut det, eller den gången då samma kille fick sin kuk fäst mot en bräda genom att sätta en klammer ÖVER den, varpå hans kompisar drog i plankan. :näsblod

har blitt bannad för mindre :p tänkte lika bra o varna lite... är trotts allt rätt osmakligt o kvinno förnedrande

det är ju vackert då dom har magots under förhuden, samlar säd i en vecka och den som fått ihop minst får kleta det i ansiktet och då dom häftar fast pungen i bordet.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT