Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, oftast billigare också!Trevligt med lite hempul.
Själv har jag funderat på att knycka en idé jag sett någonstans och bygga en dolly/slider som använder en vanlig aluminiumstege som räls. Det blir ju otympligare att släpa med sig iofs, men det ska säkert gå att hitta på något kul med det också.
När det gäller filmen så skulle du kanske kunna prova att variera kameravinkeln på kameran som sitter på dig/cykeln lite. Alltså t.ex. prova med kameran monterad på ramen eller gaffeln eller något.
Tyvärr inte jag som cyklarCykla kunde du iaf!
Musiken var inget för mina öron.
Men klippet får ändå 5 av 8 bananer för din kreativitet!
TackarSkön feeling i klippet! Vill också ha en camera-slider.
Du får 19 av 24 skalbaggar av mig.

Man skulle väl kanske kunna göra någonslags skarvhylsa. Och annars kanske man skulle kunna göra något med kabelstegar, till de finns det ju redan olika skarvar.Ja, oftast billigare också!Går väll att såga stegen i delar och använda gångjärn? Klart du kan få de funka!
Jo jag hade kameran på cykeln också, fast fick inte med det i klippet =) Orkade inte redigera mer efter 4tim xD

Skarvhylsa? Vet inte riktigt vad det ärMan skulle väl kanske kunna göra någonslags skarvhylsa. Och annars kanske man skulle kunna göra något med kabelstegar, till de finns det ju redan olika skarvar.
Det försvinner lätt en hel del tid när man sitter och pillrar med redigering.![]()
TackSom jag sagt tidigare, potentialen är stor.
Dehär va riktigt bra.
Han kör med bakbromsVarför drar han inte bromsslangen genom gaffeln om han ändå kör brakeless bak, så slipper han snurra tillbaks efter barspins.
Han kör med bakbroms
Jaha =) Hade nog också antagit de!Kollade filmen igen lie mer noga, såg bara ett handtag på styret och antog att det var bara frambroms han körde med...
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |