Msn ?

Asplind

Hojåkare i vila, numera Fotograf
Gick med
25 Sep 2006
Hoj
R1
Hallå! Satt o fundera på hur många hoj-människor från stockholmstrakten (eller i övriga sverige) man har på MSN att prata med.. satt o räknade på min msn och fick fram antalet 0.
Så ni som känner för lite fler bekanta får gärna kasta in mig på msn ! Känner ungefär ingen som åker hoj så atte, kunde ju vara kul osv..

zi0n@bredband.net

Ha det najs!! :tummenupp

Tanken är god och i Gbgdelen har vi just en sån tråd. I nuläget när jag sitter på jobbet en lördag så har jag alltid nån att snacka skit med (jag addar alla utan snopp för att ragga på dom såklart :tuttar). Vissa funkar man bra med och pratar dagligen med, andra säger man hej till en gång i halvåret.

Prata med folk från hela Sverige kan var kul men såna där kontakter rinner ofta snabbt ut i sanden. Jag önksar dig lycka till iaf och adda mig om du vill det ;).

/msnmästaren :rolleyes:

Hallå! Satt o fundera på hur många hoj-människor från stockholmstrakten (eller i övriga sverige) man har på MSN att prata med.. satt o räknade på min msn och fick fram antalet 0.
Så ni som känner för lite fler bekanta får gärna kasta in mig på msn ! Känner ungefär ingen som åker hoj så atte, kunde ju vara kul osv..

zi0n@bredband.net

Hej du ,tog tillfället i akt och la tilll dig på min msn

Du finns nu bland den skara utvalda meniskor på min MSN..

//Henrik

zi0n@bredband.net

ad dig så får pinky jobba i fre :D

Last edited:
Vågat......jag har redan en massa människor som jag inte känner på min MSN. Det är jobbigt nog.

Nyheter
ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor