MSN Messenger 7.0

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Det har ju kommit en version 7.5. Men den kan jag inte logga in på. Jag får bara felmeddelande hela tiden. Ja, jag har ställt in så brandväggen accepterar programmet, och gör jag programmets felsökning så säger den att jag är ansluten till internet och ska kunna logga in på MSN messenger. Men när jag då ska göra det så kommer felmeddelandet igen.

Därför undrar jag om någon möjligtvis har installationsfilen till Messenger 7.0 (versionen innan 7.5) liggandes någonstans. Isåfall skulle jag gärna vilja ha den mailad till mig...

Tack på förhand.

Firefly skrev:
Det har ju kommit en version 7.5. Men den kan jag inte logga in på. Jag får bara felmeddelande hela tiden. Ja, jag har ställt in så brandväggen accepterar programmet, och gör jag programmets felsökning så säger den att jag är ansluten till internet och ska kunna logga in på MSN messenger. Men när jag då ska göra det så kommer felmeddelandet igen.

Därför undrar jag om någon möjligtvis har installationsfilen till Messenger 7.0 (versionen innan 7.5) liggandes någonstans. Isåfall skulle jag gärna vilja ha den mailad till mig...

Tack på förhand.

kör du XP brandvägg bör det funka, loggade in med 7.5 och funka fint

7.0 finns på ms.com

http://www.microsoft.com/downloads/...76-f589-496a-bb0b-efb7668b4ff7&displaylang=en

Last edited:
Kalas, nu ska jag tanka ner den versionen med en gång. XP-branväggen använder jag inte. Jag har en annan. Men alla säkerhetsprylar godkänner messenger. Men det går ändå inte... Men det kommer säkert funka med den äldre versionen. Det har det ju alltid gjort innan.

Tack

Ja, nu är det installerat och det gamla funkade med en gång... Vet inte varför den nya versionen inte funkade...

Firefly skrev:
Kalas, nu ska jag tanka ner den versionen med en gång. XP-branväggen använder jag inte. Jag har en annan. Men alla säkerhetsprylar godkänner messenger. Men det går ändå inte... Men det kommer säkert funka med den äldre versionen. Det har det ju alltid gjort innan.

Tack

Ja, nu är det installerat och det gamla funkade med en gång... Vet inte varför den nya versionen inte funkade...

de har väl ändrat hur programmen kommunicerar(portar eller nåt) med varandra... :3freak

Mitt msn har börjat knasar, jag kan inte ta emot saker på msn, så fort jag försöker så stannar Internet och jag måste starta om det, har försökt med att om installera msn, men det funkar inte, jag har alla brandväggar avstängda, men den vill fortfarande inte ta emot, kanske ska säga att jag har version 7.5, det har fungerat tidigare, men sen helt plötsligt så vill den inte.

Samma sak hände på laptopen....msn 7.5 slutade fungera helt plötsligt, och säger att man inte är ansluten till internet osv... :kocko

Våga vägra Messenger...
(hatar när pyttemjuk försöker bestämma vad jag inte får avinstalera)
:4skrika

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back