MSN - Inte gratis?

SuperMicke

█ █ █
Gick med
14 Feb 2004
Hoj
Sörmland
Fick detta på MSN nyss, av en kille jag inte känner speciellt väl. Nån som fått/hört nåt liknande? Verkar skumt, varför skickar man nåt sånt?
Den 1 november måste vi betala för att använda msn, men vill ni inte betala för msn så skickar ni detta till 18 personer detta är inte fake bara och se på hemsidan www.msn.com när ni har skickat detta medelande til minst 18 personer så kanske vi inte måste betala

Det måste ligga nån GRYM matematisk uträkning bakom hur snubben kommit fram till att man msåte skicka vidare till jsut 18 personer. Haha.

Förstår inte att folk orkar bry sig om sånt här. Eller kedjebrev överhuvudtaget för den delen. Gick på det en gång när jag var 10 och skickade ett suddgummi till nån finne. Inga fler kedjebrev för min del sen dess.

Starstriker skrev:
..Eller kedjebrev överhuvudtaget för den delen. Gick på det en gång när jag var 10 och skickade ett suddgummi till nån finne. ..

:lol :rofl Allvar?

Zee skrev:
Hur tänker du nuro? :va

Att det stavas K-E-T-T-I-N-G, vilken del av det är det du inte förstår? K kanske? Eller E? T? T? I möjligtvis? Inte är det väl N? G då? Nehej, du förstår alltså?

Vaffan skriver du kjetting för dårå?? Är du inte doktorand? Krävs det ingen jävla begåvning för att bli det eller?

Fy fan.

:finger

:pannkyss

Markus skrev:
Att det stavas K-E-T-T-I-N-G, vilken del av det är det du inte förstår? K kanske? Eller E? T? T? I möjligtvis? Inte är det väl N? G då? Nehej, du förstår alltså?

Vaffan skriver du kjetting för dårå?? Är du inte doktorand? Krävs det ingen jävla begåvning för att bli det eller?

Fy fan.

:finger

:pannkyss

Va varendära grejen i mitten nu igen..? Ehhh. :rullandeu :cpparty

Ehhh.. ehhh... Syntax error. Reboot. Eject. No floppy present.

Bzip.

Ja vafan det heter ju KETTING föfasiken!!!

Jag blev kvoterad in när jag blev antagen som doktorand. Frågan är bara på vad... min ketting kanske?

hållundan skrev:
Nä, menade faktiskt...

Då verkar det som Markus har fått rätt för en gång skull. Oh well, nån gång ska ju va den första.. :pannkyss

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8