MR K eller annan knasboll!!!

RAVESMURF

Var är min bensindunk?
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
En norsk DBS med reflexer och dynamo
HALLO!!! Jag kommer med största säkerhet åka med några polare neråt era trakter i sommar, är det så att man kan försöka gagga ihop nånting så att ni kan guida lite schyssta hojvägar?

:banana

RAVESMURF skrev:
HALLO!!! Jag kommer med största säkerhet åka med några polare neråt era trakter i sommar, är det så att man kan försöka gagga ihop nånting så att ni kan guida lite schyssta hojvägar?

det fixxar vi :tummenupp

RAVESMURF skrev:

Din j-a dåre, ni kan få bo hos mig om ni inte hoppar i fontänen :lol

RAVESMURF skrev:

Hör du inte av dig till mig åker du på ett helt kompanistryk..o det av mig själv.. :D :D

Wille skrev:
Hör du inte av dig till mig åker du på ett helt kompanistryk..o det av mig själv.. :D :D
Sist som Ravesmurfen va med OGT till grisingsö så blev det rena massakern på campingen :hihi

Äh, den där fontänten "had it coming"! Den muckade ju! Samma sak med vedhållaren i bastun.

oj, jag får nog spöa både döda ting och mig själv, innan Wille hinner göra det...

jo, vi kommer nog ner i sommar, och då ska det bli åka av....vore ju kul om vi kunde bli ett gäng, var bor alla lite mer exakt? går det att få ihop en
BUSKVÄLL?????!!! Kanske lite film och slangning m.m. i potatis-anda ( och RR-anda )

WOHOOOO!!!!! :banana :banana :banana (finns det ingen wheelie-smilie ? )

RAVESMURF skrev:
oj, jag får nog spöa både döda ting och mig själv, innan Wille hinner göra det...

jo, vi kommer nog ner i sommar, och då ska det bli åka av....vore ju kul om vi kunde bli ett gäng, var bor alla lite mer exakt? går det att få ihop en
BUSKVÄLL?????!!! Kanske lite film och slangning m.m. i potatis-anda ( och RR-anda )

Triangulera Lund-Malmö-Staffanstorp så har du ringbat in de flesta.
Gammelgubben bor 5min från Statoil där vi samlas.

Soon, you will all be devoured by the Dark Side of the Force....MUHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Tänk er, Alla pratar Stockholmska i slutändan. Så vackert....

Freppa skrev:
Soon, you will all be devoured by the Dark Side of the Force....MUHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Tänk er, Alla pratar Stockholmska i slutändan. Så vackert....
Kan ju faktiskt bli tvärtom, skånska :yoparty

RAVESMURF skrev:

När kommer ni :banana

det borde dra ihop sig nu....jag har semester och killen som ska me ner ( en av dom iaf ) han har väl inte skruvat ihop sin plåtburk ännu, men vi får återkomma när vi vet mer eggzakt :D

RAVESMURF skrev:
det borde dra ihop sig nu....jag har semester och killen som ska me ner ( en av dom iaf ) han har väl inte skruvat ihop sin plåtburk ännu, men vi får återkomma när vi vet mer eggzakt :D
Jag åker upp till fjollträsk denna vecka, ev lånar jag Lunkans Mille och gasar med er :banana

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra