Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
det fixxar viRAVESMURF skrev:HALLO!!! Jag kommer med största säkerhet åka med några polare neråt era trakter i sommar, är det så att man kan försöka gagga ihop nånting så att ni kan guida lite schyssta hojvägar?
![]()
Din j-a dåre, ni kan få bo hos mig om ni inte hoppar i fontänenRAVESMURF skrev:HALLO!!! Jag kommer med största säkerhet åka med några polare neråt era trakter i sommar, är det så att man kan försöka gagga ihop nånting så att ni kan guida lite schyssta hojvägar?
![]()
RAVESMURF skrev:HALLO!!! Jag kommer med största säkerhet åka med några polare neråt era trakter i sommar, är det så att man kan försöka gagga ihop nånting så att ni kan guida lite schyssta hojvägar?
![]()
Sist som Ravesmurfen va med OGT till grisingsö så blev det rena massakern på campingenWille skrev:Hör du inte av dig till mig åker du på ett helt kompanistryk..o det av mig själv..![]()
![]()
Döda ting ska ba dö assåFreppa skrev:Äh, den där fontänten "had it coming"! Den muckade ju! Samma sak med vedhållaren i bastun.
Triangulera Lund-Malmö-Staffanstorp så har du ringbat in de flesta.RAVESMURF skrev:oj, jag får nog spöa både döda ting och mig själv, innan Wille hinner göra det...
jo, vi kommer nog ner i sommar, och då ska det bli åka av....vore ju kul om vi kunde bli ett gäng, var bor alla lite mer exakt? går det att få ihop en
BUSKVÄLL?????!!! Kanske lite film och slangning m.m. i potatis-anda ( och RR-anda )
WOHOOOO!!!!!![]()
![]()
(finns det ingen wheelie-smilie ? )
Kan ju faktiskt bli tvärtom, skånskaFreppa skrev:Soon, you will all be devoured by the Dark Side of the Force....MUHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Tänk er, Alla pratar Stockholmska i slutändan. Så vackert....
RW skrev:Kan ju faktiskt bli tvärtom, skånska![]()
Ingen risk, jag har bott här sen -86 och pratar fortfarande rikssvenskaRW skrev:Kan ju faktiskt bli tvärtom, skånska![]()
När kommer niRAVESMURF skrev:oj, jag får nog spöa både döda ting och mig själv, innan Wille hinner göra det...
jo, vi kommer nog ner i sommar, och då ska det bli åka av....vore ju kul om vi kunde bli ett gäng, var bor alla lite mer exakt? går det att få ihop en
BUSKVÄLL?????!!! Kanske lite film och slangning m.m. i potatis-anda ( och RR-anda )
WOHOOOO!!!!!![]()
![]()
(finns det ingen wheelie-smilie ? )
GSXR1100R skrev:Ingen risk, jag har bott här sen -86 och pratar fortfarande rikssvenska![]()
Jag åker upp till fjollträsk denna vecka, ev lånar jag Lunkans Mille och gasar med erRAVESMURF skrev:det borde dra ihop sig nu....jag har semester och killen som ska me ner ( en av dom iaf ) han har väl inte skruvat ihop sin plåtburk ännu, men vi får återkomma när vi vet mer eggzakt![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |