Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nix. Alltid musik i bil, aldrig på MC eller cykel. Vill helt enkelt ha så mycket uppmärksamhet som möjligt över till överlevnadsinstinkterna. Inte för att man hör så mycket i hjälmen, men ändå...Th1anonly skrev:Lyssnar ni på musik när ni kör MC?!?!![]()
Th1anonly skrev:Lyssnar ni på musik när ni kör MC?!?!![]()
Ricken skrev:Kör ju brutal twin, man får lyssna ordentligt om musiken ska höras, men när man kör förbi skolor på 30 zoner, då hör man musiken,
Ja jag försöker lyssna...

stephenj skrev:Koss the plug lurar funkar rätt bra, jägartips!
![]()

Min tuffar ju fram som en symaskin så svaret blir, jepp jag lyssnar på musik.Th1anonly skrev:Lyssnar ni på musik när ni kör MC?!?!![]()
Nogger skrev:...dom gånger man flängt till gelleråsen över dagen för ngn bankörning
kan det va skönt (25 x 2 mil), blir lite träligt efter en stund och sjunga
själv...
Stortryne skrev:Nix. Alltid musik i bil, aldrig på MC eller cykel. Vill helt enkelt ha så mycket uppmärksamhet som möjligt över till överlevnadsinstinkterna. Inte för att man hör så mycket i hjälmen, men ändå...
Har man lyssnat på vilken kanal som helst av P3/P4/Rix/NRJ/City/whatever en timma så har man tamefan hört alla låtar som spelas den veckan i svensk kommersiell och ickekommersiell radio...LocDog skrev:Radio går fet bort så självklart liras mp3r.
![]()
Mitt tips till er som har problem med The Plug vad det gäller passform eller att få in dem i öronen: Bilsom hörselproppPacMan skrev:Funkar hyfsat, men jag tycker det är svårt att få dom att sitta bra i öronen.
Stortryne skrev:Nix. Alltid musik i bil, aldrig på MC eller cykel. Vill helt enkelt ha så mycket uppmärksamhet som möjligt över till överlevnadsinstinkterna. Inte för att man hör så mycket i hjälmen, men ändå...

CayLe skrev:Är du en glömsk människa?
Nej, sällan musik på hoj då man måste ha så hög volym för att öht. höra något och då får iaf jag ont i öronen, sen tar det en massa uppmärksamhet från körningen. På 4'a hjul är det däremot alltid musik.

Nogger skrev:Glömsk ?? Va ?? Va pratade vi om ??Nu är vi jue några få lyckligt
lottade killar som klarar av att göra flera saker samtidigt...![]()

|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |
|
|
Motorcycle Inferno #8
Den 5 september blir Laxhol... |