MOZZTALGI!!! Kolla rullen från 2004!!!

Minns att det var nåt fuffens med TC där

Skitmekar! Skalman, Humlan... HALLÅ, kan de inte göra NÅGOT rätt????? Här hyr dom in en SNABB chaufför för att kompensera för sin egen nätt och jämt passabla kapacitet, och så kan de inte ens ställa in TC:n rätt!!!!
Slappt och dåligt!!!:fakta

Kan inte hålla mig! Här kommer Brno 2004. Mozz är färsk A-färare och då måste det ju SATSAS!!!! Träning på Brno!!!! Här är det Ploppen som filmar och efter 6.40 dyker yours truly upp med ett par snygga spårval!:3freak

Notera att Ploppen kör 1000cc och Mozz en 600 standard som det hette på den tiden...:)

http://www.youtube.com/watch?v=DOAz_iP5jVw&feature=youtu.be

Zööölis. Vilken fin flm. Men vem var den svarte R6an som kom emellan på slutet? Perssonbröderna?

2005 var året i alla fall.

Kan inte hålla mig! Här kommer Brno 2004. Mozz är färsk A-färare och då måste det ju SATSAS!!!! Träning på Brno!!!! Här är det Ploppen som filmar och efter 6.40 dyker yours truly upp med ett par snygga spårval!:3freak

Notera att Ploppen kör 1000cc och Mozz en 600 standard som det hette på den tiden...:)

http://www.youtube.com/watch?v=DOAz_iP5jVw&feature=youtu.be

Ahh! R6:an som ligger framför de två första minuterna gjorde jag min roadracingdebut på ett år senare :hihi

Zööölis. Vilken fin flm. Men vem var den svarte R6an som kom emellan på slutet? Perssonbröderna?

2005 var året i alla fall.

Måste varit en FRUKTANSVÄRT snabb förare, om han kunde ligga mitt i vår klunga!!!!

Skitmekar! Skalman, Humlan... HALLÅ, kan de inte göra NÅGOT rätt????? Här hyr dom in en SNABB chaufför för att kompensera för sin egen nätt och jämt passabla kapacitet, och så kan de inte ens ställa in TC:n rätt!!!!
Slappt och dåligt!!!:fakta

Så moderna var vi inte att vi hade TC på den tiden. Herr Augustsson lyckades med att ta en hoj från helt ny till helt trasig på 12 varv. Start från depå, sist ut på banan, ledning på varv 10 och banrekord på varv 12. Det var bara ett problem med varvrekordet, man måste sitta på hojen när det inträffar. Detta race var det dyraste i teamets historia.

En av gamgubbsen i KMK - Dan C - hävdade att riktiga rejsare ska ha en pinne, typ ett sånt där kycklingben med knota i var ände som Guineakannibaler sägs ha, genom mellanväggen mellan näsborrarna.
Pinnen skulle najas fast med kort tamp i tanklocket för att förhindra fega huvudlyft för att kika över kåpan t.ex vid passage genom knicken på Sviestad.

En av gamgubbsen i KMK - Dan C - hävdade att riktiga rejsare ska ha en pinne, typ ett sånt där kycklingben med knota i var ände som Guineakannibaler sägs ha, genom mellanväggen mellan näsborrarna.
Pinnen skulle najas fast med kort tamp i tanklocket för att förhindra fega huvudlyft för att kika över kåpan t.ex vid passage genom knicken på Sviestad.
Eller så kan man göra som Svensken gjorde på Mantorps start/mål och fastna med halskedjan i tanklocket (tror jag det var). Han såg lite låg ut i ingången till vänstern :hihi

P€RRA;5908554 skrev:
Eller så kan man göra som Svensken gjorde på Mantorps start/mål och fastna med halskedjan i tanklocket (tror jag det var). Han såg lite låg ut i ingången till vänstern :hihi

Ja just det ja! :DHur slutade det?:confused:

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...