Mozz Racing T-shirt 2014 edition!!! Stöd gamlots satsning mot SM-guld och VM-ståhej!!

Och så noterar jag att det gått väldigt få storlek S!!!! Var är alla chey-fans? Och ynglingar? Är det bara gamlos med mycket muskler som är med i Mozz fanclub numera?:confused:

Jag fick en L av min käre make. :kär :banana :banana :banana :rock

Klart jag tillhör fanklubben! Ses på Åsen. :hej

Last edited:
Tröja

Kom med posten i förrgårr:)
SUPER

Tackar
Knutte

Någon har satt in pengar den 28:e april och märkt betalningen "Storlek Large". Berätta hur mycket ni satte in och en adress, så kommer en tröja!
mvh
#22 Mozz

Kort recension av fräck T-shirt:

Storlek: L, eller lagom, för den passade utmärkt.

Färg: Läckert rejsblå, eller babyblå som någon sade men snabbt tog tillbaka då dubbelbocken laddats med grovsalt.

Tryck framsida: Gamlot själv i vad som kan endast kan betecknas som livsfarlig situation. Någon sorts fartränder, som vi hoppas skall infrias under säsongen. Under bilden troligen text som jag inte kan tyda utan monokeln.

Tryck baksida: "MOZZ" i versaler, eller möjligen stora kapitäler. Därunder "22". Grattis, men jag kan omöjligen relatera det till gamlots ålder. Jag avhåller mig från att spekulera i eventuell betydelse. Utöver detta troligen ytterligare text, eller bilder, men alldeles för små att tyda utan vare sig monokel eller smått konjaksberusad.

Slutsats: Ett ytterst elegant klädesplagg som passar utmärkt till tweedkostymen en söndagsmorgon under fasanjakten.

T-shirten fungerade utmärkt under skinnstället i söndags. Tackar så mycket för alla visdomsord i lördags, hoppas du kommer tillbaka någon fler gång.

Kort recension av fräck T-shirt:

Storlek: L, eller lagom, för den passade utmärkt.

Färg: Läckert rejsblå, eller babyblå som någon sade men snabbt tog tillbaka då dubbelbocken laddats med grovsalt.

Tryck framsida: Gamlot själv i vad som kan endast kan betecknas som livsfarlig situation. Någon sorts fartränder, som vi hoppas skall infrias under säsongen. Under bilden troligen text som jag inte kan tyda utan monokeln.

Tryck baksida: "MOZZ" i versaler, eller möjligen stora kapitäler. Därunder "22". Grattis, men jag kan omöjligen relatera det till gamlots ålder. Jag avhåller mig från att spekulera i eventuell betydelse. Utöver detta troligen ytterligare text, eller bilder, men alldeles för små att tyda utan vare sig monokel eller smått konjaksberusad.

Slutsats: Ett ytterst elegant klädesplagg som passar utmärkt till tweedkostymen en söndagsmorgon under fasanjakten.

Om detta var en KORT recension, hur är då en längre????

TACK för den!!!:tummenupp

Kolla, one cool T-shirt fotad i klassisk bikermiljö (Ett fik!) i Stockholmstrakten!
IMG_0612.jpg

Vi borde samla bilder på the One t-shirt i alla möjliga och omöjliga sammanhang. Vid treriksröset, på Mount Everest, i Marianergraven, på bröllop, på prispallen, etc.

Mozz:
Startar du en bildtråd med ett klatschigt namn som vi kan samla bilderna i?

Vi borde samla bilder på the One t-shirt i alla möjliga och omöjliga sammanhang. Vid treriksröset, på Mount Everest, i Marianergraven, på bröllop, på prispallen, etc.

Mozz:
Startar du en bildtråd med ett klatschigt namn som vi kan samla bilderna i?

Vilken fullkomligt underbart galen ide!!! :tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP