Mozz fyller

Mentalt fyller Mozz

• Antal röstningar
    0
Grattis grabben!
Jag röstade på 27 år och det var ju inte så fel...

Än en gång, tack alla för alla glada gratulationer. :tummenupp

Vissa gratulerar mer noggrant än andra; för två timmar sedan ringde telefonen, 05.22 lokal tid.
-Tjänare Mossberch, hur är läget din gamle rackare, 50 år! Inte dåligt!!! Fan vad dämpad du låter, har jag räknat fel på tiden nu i alla fall???????

- Jo.... det är 05.22 på morgonen.....

- Hahahahaha, vad roligt, då räknade jag visst fel ändå då!:tummenupp Hahahaha. Jag är visst några dagar sen också, hahahaha!

Tack Jorpes!!! Jag skulle ändå upp......:gnissla

Än en gång, tack alla för alla glada gratulationer. :tummenupp

Vissa gratulerar mer noggrant än andra; för två timmar sedan ringde telefonen, 05.22 lokal tid.
-Tjänare Mossberch, hur är läget din gamle rackare, 50 år! Inte dåligt!!! Fan vad dämpad du låter, har jag räknat fel på tiden nu i alla fall???????

- Jo.... det är 05.22 på morgonen.....

- Hahahahaha, vad roligt, då räknade jag visst fel ändå då!:tummenupp Hahahaha. Jag är visst några dagar sen också, hahahaha!

Tack Jorpes!!! Jag skulle ändå upp......:gnissla
Så jeffla Jorpes :D

Mozz in action med Schorez som support

Schorez värmer sig med däckvärmaren medans Mozz gör ett avancerat motoringrepp.

Bifogat

• IMG_0311.jpg
    IMG_0311.jpg
    233.7 KB · Visningar: 97
  • IMG_0313.jpg
    IMG_0313.jpg
    234.9 KB · Visningar: 122
Schorez värmer sig med däckvärmaren medans Mozz gör ett avancerat motoringrepp.

Ojojoj, här händer det grejor! Notera hur jag har instruktionsboken i högsta hugg!!!

Så jeffla Jorpes :D

Jo!!! Och därför ÄLSKAR vi honom!!!:krama:krama:krama

DSC_01892006-07-30lit_jpg-for-web-large.jpg

Och så måste jag ju kommentera denna bilden!! Vilken snygging!

Last edited:
Grattis grattis. Det var ett inofficiellt förarmöte med 10 st av västkustens RR-piloter under helgen. Under punkten Mozzberg ansåg mötets deltagare att det var ok att klassa ner sig till Råkky om man fyllt 50, inte annars. Samtliga röstberättigade var eniga. :tummenupp

Grattis grattis. Det var ett inofficiellt förarmöte med 10 st av västkustens RR-piloter under helgen. Under punkten Mozzberg ansåg mötets deltagare att det var ok att klassa ner sig till Råkky om man fyllt 50, inte annars. Samtliga röstberättigade var eniga. :tummenupp

Som 50-åring får man köra i alla VM-klasser utom 125GP. Men vid 51 är det dock kört.. Då får man köra Råkky istället.

Tack, det känns skönt att höra att jag har kollektivet med mig!:tummenupp

Intressant bild. Vad är det för fegbandage som Mozz släpar med sig på vänster ben?

Hallå! Lyft blicken människa! Alla pensionärer har cirkulationsproblem och därmed stödstrumpor!

Som 50-åring får man köra i alla VM-klasser utom 125GP. Men vid 51 är det dock kört.. Då får man köra Råkky istället.

Hallå!!!!!!!! Då börjar det bli dags att se sig om efter en styrning för 2010 då!!!!

Last edited:
Ahhh, stooort grattis, Mozz!!! Det där hade jag ju helt missat.

Och i Australien? Var? Hur länge?

Ahhh, stooort grattis, Mozz!!! Det där hade jag ju helt missat.

Och i Australien? Var? Hur länge?

Tja, jag stod väl inte på trappen hemma hos dig och sjöng när du fyllde år heller precis! Så jag förlåter dig!

Australien i fem veckor. Bor i Coogee, 100 meter från stranden. Kom just in efter en hård förmiddag i poolen som syns på bilden. Klara lärde sig simma idag; kastade armpuffarna och bara drog iväg, simmade rätt ut i djupa delen så jag fick hoppa i och "rädda" henne.

Det är tufft att vara pappaledig här....:öl:kär

Men någon måste ju göra't!:)

Bifogat

• coogee-beach1.jpg
    coogee-beach1.jpg
    102.1 KB · Visningar: 47
  • coogee-beach-rockpool.jpg
    coogee-beach-rockpool.jpg
    84.1 KB · Visningar: 49
Last edited:
Grattis mozz, även fast jag är typ en månad försen :) Hoppas Australien blir sköj, syns i sommar kungen! Jag hinner nog inte "komma ikapp" för körning i sommar men hejja på kan jag ju alltid göra.
/Joppe

Grattis mozz, även fast jag är typ en månad försen :) Hoppas Australien blir sköj, syns i sommar kungen! Jag hinner nog inte "komma ikapp" för körning i sommar men hejja på kan jag ju alltid göra.
/Joppe

Tack Joppe! Kul att höra att du planerar för att ge dig in i racingsörjan igen, det ser vi fram emot! Liksom ditt stöd i sommar, behöver all moralisk hjälp jag kan få!:tummenupp

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien