RJ
God & glad kexchoklad!
Grattis grabben!
Jag röstade på 27 år och det var ju inte så fel...
Jag röstade på 27 år och det var ju inte så fel...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Så jeffla JorpesÄn en gång, tack alla för alla glada gratulationer.
Vissa gratulerar mer noggrant än andra; för två timmar sedan ringde telefonen, 05.22 lokal tid.
-Tjänare Mossberch, hur är läget din gamle rackare, 50 år! Inte dåligt!!! Fan vad dämpad du låter, har jag räknat fel på tiden nu i alla fall???????
- Jo.... det är 05.22 på morgonen.....
- Hahahahaha, vad roligt, då räknade jag visst fel ändå då!Hahahaha. Jag är visst några dagar sen också, hahahaha!
Tack Jorpes!!! Jag skulle ändå upp......![]()
Schorez värmer sig med däckvärmaren medans Mozz gör ett avancerat motoringrepp.
Så jeffla Jorpes![]()
Grattis gubbe!
Grattis grattis. Det var ett inofficiellt förarmöte med 10 st av västkustens RR-piloter under helgen. Under punkten Mozzberg ansåg mötets deltagare att det var ok att klassa ner sig till Råkky om man fyllt 50, inte annars. Samtliga röstberättigade var eniga.![]()
Grattis grattis. Det var ett inofficiellt förarmöte med 10 st av västkustens RR-piloter under helgen. Under punkten Mozzberg ansåg mötets deltagare att det var ok att klassa ner sig till Råkky om man fyllt 50, inte annars. Samtliga röstberättigade var eniga.![]()
Intressant bild. Vad är det för fegbandage som Mozz släpar med sig på vänster ben?
Som 50-åring får man köra i alla VM-klasser utom 125GP. Men vid 51 är det dock kört.. Då får man köra Råkky istället.
Ahhh, stooort grattis, Mozz!!! Det där hade jag ju helt missat.
Och i Australien? Var? Hur länge?
Grattis mozz, även fast jag är typ en månad försenHoppas Australien blir sköj, syns i sommar kungen! Jag hinner nog inte "komma ikapp" för körning i sommar men hejja på kan jag ju alltid göra.
/Joppe
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen