Mozz fyller år

Vafalls...hur kunde jag missa din födelsedag??? Nåja, jag får gratta desto inställsammare så här i efterskott!!! Det kanske är dags att börja köra ERF? ;)

Vafalls...hur kunde jag missa din födelsedag??? Nåja, jag får gratta desto inställsammare så här i efterskott!!! Det kanske är dags att börja köra ERF? ;)

ERF är till för gamlon, fördettingar, folk som inte kan tända till, människor som är tillfreds, harmoni-sökare, strateger, mys-människor osv....:tungan

För OSS andra som ALLTID är ute efter en SNABB utlösning duger icke detta!:)

MEn tack för uppvaktningen Zölis! och alla andra. Det känns FIIIIIIINT. Att du glömde det hela är väl bara ett tecken på att du börjar bli.... nått!
Annars?

ERF är till för gamlon, fördettingar, folk som inte kan tända till, människor som är tillfreds, harmoni-sökare, strateger, mys-människor osv....:tungan

Och du talar av egen erfarenhet förstår jag...

Har inte Du tom ERF pokal, eller har ett visst mått av minnessvaghet vid den av dig nyss uppnådda synnerligen aktningsvärda åldern inträffat???

Gratulerar iaf ,du har två år kvar tills du faller för ålderstrecket i Endurance VM.

Last edited:
Har inte Du tom ERF pokal, eller har ett visst mått av minnessvaghet vid den av dig nyss uppnådda synnerligen aktningsvärda åldern inträffat???

Jajusstdetja.... det hade jag glömt! Det finns en kanonbild på "the Lovebajkers" på pallen. Någon som har den? Var det Tom som fotade den? Jag har den inte längre pga hårddiskkrasch för ett år sedan...:mad:
Den skulle plats i racingbildtråden!

Och apropå ERF så har jag sett ljuset nu!!:)
Fast Quitte sa att premiären var på Falken i maj??!!!!???:va Hmmmm...

Den som söker skall finna.

Bifogat

• love1.jpg
    love1.jpg
    68.6 KB · Visningar: 65
  • love2.jpg
    love2.jpg
    58 KB · Visningar: 61
Fina men det finns ett ännu hysteriskare, ännu bättre...

Den som söker skall finna.

Ah, nu ser ni inte detta, men kepsen jag har på mig där är signerad av V. Rossi. Rätt cool.

Och inte ser ni heller de väldigt missnöjda 3e-pristagarna. Jörgen och Co. såg ut som att de kunde mörda oss :) Men vi väjde inte för något för att få våran silverpokal. ERF på weltmeisterniveau...wirklich!!!

Gratteli grattis Mozzis!!! Bättre sent än aldrig heter det ju - och då menar jag mitt sena grattis ;-)
Ses på en räjsbana nära dig i sommar. :)

Kram & :pannkyss

jag är mest nyfiken på att när den dagen kommer och de ska börja diagnosera sjukdommar typ alzheimers odyl. undrar hur många mossen kommer bli behandlad för utan att inneha:)

jag säger grattis 51 veckor i förskott

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck