Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan ju inte vara sämre! Tog I lite![]()
Nä en 500 bara. Så rik är jag inte men ville sponsra extra för att mossberg är så grym på att rapportera till alla läsare på SHHur mycket är "lite".....behöver jag skämmas ?
få motorrad å gå in å sponsra en slant, du e väl polare me dom?Nä en 500 bara. Så rik är jag inte men ville sponsra extra för att mossberg är så grym på att rapportera till alla läsare på SH![]()
Tror jag läste alu nånstans, osäker.mozz åkte väl på en lånad "wild-card" hoj...
nån som vet om det är en std. alu-tank eller en carbontank???
mvh
HEJ alla underbara härliga goa fellow racers!!!!! Det har varit en helg med MÅNGA ups and one BIG down. Sitter här på flygplatsen och ska snart åka hem. Jag får SÅÅÅÅÅÅ mycket positiv respons på MOZZ-AID att jag blir lite tårögd, jag kommer att låta alla bidrag gå rakt in i racingbudgeten så KANSKE det blir några spänn över att köra torpet med. Jag fick lite rabatt på kraschen, de ca 40000 kronor den kostade blev cirka 30000 när förhandlingarna var över. Så, det plus en mulad hjälm gör att kraschen väl gick på cirka 34000 kr. Så, er hjälp är STORARTAD, jag blir JÄTTEGLAD!!!
TACK!!!!!
- - - Updated - - -
jag blir JÄTTEGLAD!!!
TACK!!!!!
Jag är ju så nyfiken att jag spricker - Hur mycket lyckades vi skramla ihop (hittills)
Tror jag talar för alla när jag säger :
Vassego, det é du värd !
.
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |