Mozz-Aid.........Highsider på en Ducce i Bahrain blev en kostsam historia

100 riksdaler swishade!

Lycka till Mozz :tummenupp

mozz åkte väl på en lånad "wild-card" hoj...
nån som vet om det är en std. alu-tank eller en carbontank???
mvh
Tror jag läste alu nånstans, osäker.

Swishar en slant från Endurance-budgeten. En plasttank till det andra italienska twin-skräpet Aprilia kostar ju under 2000 SEK på eBay så överlever nog säsongen. :)

Surt Mozz, bidrag swishat till reparationsfonden, hoppas det gör lite mindre ont.

HEJ alla underbara härliga goa fellow racers!!!!! Det har varit en helg med MÅNGA ups and one BIG down. Sitter här på flygplatsen och ska snart åka hem. Jag får SÅÅÅÅÅÅ mycket positiv respons på MOZZ-AID att jag blir lite tårögd, jag kommer att låta alla bidrag gå rakt in i racingbudgeten så KANSKE det blir några spänn över att köra torpet med. Jag fick lite rabatt på kraschen, de ca 40000 kronor den kostade blev cirka 30000 när förhandlingarna var över. Så, det plus en mulad hjälm gör att kraschen väl gick på cirka 34000 kr. Så, er hjälp är STORARTAD, jag blir JÄTTEGLAD!!!

TACK!!!!!

- - - Updated - - -

HEJ alla underbara härliga goa fellow racers!!!!! Det har varit en helg med MÅNGA ups and one BIG down. Sitter här på flygplatsen och ska snart åka hem. Jag får SÅÅÅÅÅÅ mycket positiv respons på MOZZ-AID att jag blir lite tårögd, jag kommer att låta alla bidrag gå rakt in i racingbudgeten så KANSKE det blir några spänn över att köra torpet med. Jag fick lite rabatt på kraschen, de ca 40000 kronor den kostade blev cirka 30000 när förhandlingarna var över. Så, det plus en mulad hjälm gör att kraschen väl gick på cirka 34000 kr. Så, er hjälp är STORARTAD, jag blir JÄTTEGLAD!!!

TACK!!!!!

Mozz, du och BG är i en liga för er själva. Jag känner mig som en hockeypappa, jag lever ut mina drömmar och fantasier genom er två. Ni gör det jag vill göra. Om några hundringar här och där ger mig möjlighet att få följa era äventyr så är det värt det. Dessutom får jag coola tischor som jag kan ta med mig jorden runt. Läk fort, skratta mycket, fortsätt vara Mozz!

Tack skall du ha!!!!!!!!!!!!

Last edited:

TACK!!!!!

- - - Updated - - -

jag blir JÄTTEGLAD!!!

TACK!!!!!

Jag är ju så nyfiken att jag spricker - Hur mycket lyckades vi skramla ihop (hittills)

Tror jag talar för alla när jag säger :

Vassego, det é du värd !

.

Jag är ju så nyfiken att jag spricker - Hur mycket lyckades vi skramla ihop (hittills)

Tror jag talar för alla när jag säger :

Vassego, det é du värd !
.

Jag med, nyfiken så jag spricker!!! Lovar att rapportera asap!!!! Det ser ut som det är RÄTT många iaf!!!! 50 aviseringar på SWISH!!!!:yoparty

när pensionen kommer 18 mars så blir det ett bidrag till vår mest underhållande lärare

För oss som misstror Schwitzs:
Swedbank
Clr: 83881
Konto: 39110531

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten