Satt och surfade lite som vanligt så kom de fram nån ruta om att min profil andvändes för tillfället :S så jag skapade en ny.. till saken hör till att jag har massa coola favoriter mm på den gamla profilen.. någon som vet hur jag byter tillbaka?. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Jag verkar komma nånvart snartJåke skrev:Hjälper nånting av det som finns hos supporten: http://www.mozilla.org/support/firefox/profile?![]()

Tack så hemskt mycke.. nu har jag fått tillbaks alla mina bookmarksCorbenDallas skrev:Det hela borde vara ganska enkelt.
Mozilla precis som gamla hederliga Netscape Navigator sparar sina "favoriter" (Det heter bookmarks/bokmärken", favoriter är Microsoftspråk) som ett HTML dokument i din profil.
så vad du gör är att du går in i din profil o spanar efter den. Eller tar search.
Här bör du hitta den.
C:\Documents and Settings\***Din Profil***\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\***mystiskt profilnamn***
Du kan enklelt kolla att det är dina gamla bookmarks genom att dubbelklicka på filen o då öppnas den upp i din browser o vips, där är dom (med lite tur).
Så vad du gör nu är att du flyttar filen bookmarks.htm till den nya profilen du använder.
Eftersom en ny profil har skapats antar jag att du har mer än en profil i Firefox så du får helt enkelt leta reda på vilken profil vars bookmarks.htm som skall flyttas var.

Testat att installera om den?UrbanTiger skrev:Installerade Firefox och de funka bra i entt par veckor. Nu har den knarkat ur så att det inte går att öppna länkar till sidor jag inte varit in på förut. Blir bara en blank sida. Sen funkar inte den sidan att surfa på för evigt. Dessutom visas inga länkade bilder. Vet inte vad som hänt![]()
Det är synd.. för jag gillar det grymt mycket.honkiie skrev:firefox är täckt av säd, bara problem
Största fördelen är att du slipper få en massa junk installerat med automatik a la internet explorer. Det andra är flikfunktionen som är väldans praktiskt. I det stora hela är det ingen enorm skillnad, men den funkar väldigt bra...mb skrev:Vad är fördelen med den där mozarella eldräv? Enda jag har förstått är att alla som ger sken av att kunna något om datorer har den installerad. Vad är det som är bättre rent praktiskt? Kan man installera programmet på en gammdator?
Man ka väl inte behöva vara "duktig" på datorer för att använda sitg av en webb-läsare? det faller ju med en gång..Tjoffe skrev:Firefox funkar klockrent för mig. Håller man det uppdaterat och har en aning vad man håller på med så är det överlägset bästa browsern.
Nej, men man kanske ska vara lite "duktig" för att utveckla websajter efter standard och inte med MS utvecklingsverktyg.Hultan skrev:Man ka väl inte behöva vara "duktig" på datorer för att använda sitg av en webb-läsare? det faller ju med en gång..
Hehe, om du syftar på mig så kodar jag i en kodbelysare, det är allt, inga jävla wysiwyg-program...Ninjaboy skrev:Nej, men man kanske ska vara lite "duktig" för att utveckla websajter efter standard och inte med MS utvecklingsverktyg.
Håller med!Ninjaboy skrev:Det håller jag med om, man ska inte behöva vara kunnig för att använda en browser och de flesta tycker nog att Firefox är mer användarvänlig, det är ju en stor anledning till att vi bytt, Firefox utger sig ju inte för att vara featurefylld, snarare tvärtom.
Dock så står jag fast vid att om utvecklarna var något bättre så skulle skillnaderna vara ringa. Redan nu tycker jag de är minimala jämfört med förut och med tanke på hur snabbt Mozilla-baserade browsers växer så måste de nog testa i dem också.
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |