mouhahahah (oflax)

ska man skratta eller gråta?
Stackars killen som köpte hojen...

Stackars killen som köpte hojjen!
Hur fan kan du köra på en hoj du har sålt?
En polare eller?

ha ha.. jo de e klart.. skulle ju bara vända hojen medans han tog på sig grejerna.. och jag står ju för allt såklart.. höjden av otur bara
shit happens.. nu får han vänta nåra dar med körningen bara..
det som tog mest stryk efter allt var hans minimoto.. den är inte helt körbar kan man säga, men där är mina händer rena iaf. hoppas han fårsin hoj snart och att alla kör lugnt..

Jag förstår ännu inte vad som har hänt förutom att en hoj är kraschad, och att trådskaparen går på antabus pga okänd orsak.

Maken till meningsuppbyggnad får man leta efter.

Jag förstår ännu inte vad som har hänt förutom att en hoj + bil är kraschad, och att trådskaparen går på antabus pga okänd orsak. bla bla..
QUOTE]

eftersom alla moralisar finns här var det för att bevisa nykterhet! lite vett finns allt ändå.. skit i varför jag äter det..

Jag förstår ännu inte vad som har hänt förutom att en hoj är kraschad, och att trådskaparen går på antabus pga okänd orsak.

Maken till meningsuppbyggnad får man leta efter.

Jag fattar heller inte..

bmw 320in va det på motorvägen eller han som skulle köpa hojjen som hade den, eller skulle du köra hem din fd hoj till nya ägaren som hade en bmw 320?

eller var det din 320, som han som skulle köpa din hoj körde, så att du kunde köra din 320 hem efter att du lämnat hojjen till honom?

:va

vart lite nyfiken bara, lät som maximal otur, men jag fatta inte riktigt..

Då gör vi ett seriöst försök:

börjadr i söndags eller måndags då..

Det började i söndags alternativt måndags.

dom hade tagit bort sträckan med fri fart det där sista innan jag kom hem.. 70 väg..

Någon hade tagit bort fri fart-sträckan den sista biten innan hemmet. Det var nu 70-väg

för att ljuga för alla moralkärringar nu hade jag väl 160..

Det gick fort. Ca 160kmh.

det gick i allas lan utom min tydligen att ta sig hem i hel bit.. inte..

I planen ingick det att ta sig hem helskinnad. Så blev det inte.

kärran borta... BMW 320 -99 hej då:mad:

Bilen försvann.

OK OK.. För att göra det enkelt för alla så hade jag alltså en riktig skit vecka förra veckan.. Det var bara det jag ville komma fram till, mer otur finns ju inte...
Jag mosade min egen bil, bara så där utan anledning.. gick alltså lite för fort i början av veckan.. På väg hem från nånting bara..
två, tre dagar senare uppkommer en impuls handling att sälja hojen, och också det gick ju rätt i stöpet om man säger så! Krash direkt efter ägarbyte med pengar i hand.. inte rätt, men som tur var så var det en kompis. han får vänta nåra dar extra bara..

Därav en egen skrotad bil, en nyss såld skrotad mc och en massa röntgenbilder och blåmärken på samma vecka..
Det var alltså det jag menade med höjden av oflax! :yoparty
Skit samma, nu är jag en jävel på kryckor iaf. :arsele

OK OK.. För att göra det enkelt för alla så hade jag alltså en riktig skit vecka förra veckan.. Det var bara det jag ville komma fram till, mer otur finns ju inte...
Jag mosade min egen bil, bara så där utan anledning.. gick alltså lite för fort i början av veckan.. På väg hem från nånting bara..
två, tre dagar senare uppkommer en impuls handling att sälja hojen, och också det gick ju rätt i stöpet om man säger så! Krash direkt efter ägarbyte med pengar i hand.. inte rätt, men som tur var så var det en kompis. han får vänta nåra dar extra bara..

Därav en egen skrotad bil, en nyss såld skrotad mc och en massa röntgenbilder och blåmärken på samma vecka..
Det var alltså det jag menade med höjden av oflax! :yoparty
Skit samma, nu är jag en jävel på kryckor iaf. :arsele

Jag förstår inte vad du gnäller för? Du har alltså först kraschat din bil i 160 knyck och sedan några dagar senare så har du kvaddat hojen i hög hastighet(?) och den enda som du gjort illa är ena foten?
Bilen och hojen kraschas inte av "otur", det sitter nån på som inte tar med allt i beräkningarna när han väljer hastighet om nu ingen annan var inblandad?
Du är fan en av dom mest tursamma människor jag hört om på ett tag.

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage