mouhahahah (oflax)

niklas_

Ny medlem
Gick med
2 Jun 2005
Hoj
börjadr i söndags eller måndags då.. dom hade tagit bort sträckan med fri fart det där sista innan jag kom hem.. 70 väg.. för att ljuga för alla moralkärringar nu hade jag väl 160.. det gick i allas lan utom min tydligen att ta sig hem i hel bit.. inte.. kärran borta... BMW 320 -99 hej då:mad:

igår jag det ju som sagt sommar väder i hela svera rike.. passade på att ta första hojturen.. den som alltid är roligast och den msn mest tänker sig för
hela tiden.. kom hem från röntgen 04 i morrse.. röntkat fot, knä och höftben

:yoparty :yoparty :yoparty imorgon ska jag titta på tv hela dan tror jag..
kör lugnt och och ha det bra /N

ps har lite bilder men dom är för stora.. minska storlek?

Fick du morfin på sjukan måntro?

Inte ett smack!! frågade läkaren som sa att det var skötarens uppgift... hon sa likadant.. ta det med läkaren.. ljugare.. men innan vi åkte till akuten tog tag jag 5 Oxaskand( har recept) så jag var lite bedövad ändå.. (bara fotleden blev röntgad 9 ggr eller nått) nått behövdes ju alla timmar det tog snåla as annars med sånt!

Last edited:
redan lämnat på bike trollhättan idag.. kan inte gå än själv så tack till mina vänner som hjälpte mig!!

Bifogat

• DSC00280.JPG
    DSC00280.JPG
    107.5 KB · Visningar: 198
  • DSC00282.JPG
    DSC00282.JPG
    86.4 KB · Visningar: 225
Låt mig se om jag har fattat det här rätt..

Du kom var på väg hem efter årets första hojtur, Du ouiilade(?) i 160 på en 70 sträcka intet ont anande om att dom hade byggt väggupp där, Tog luft, Flög öve häcken o rätt in i din BMW 320 -99 som du hade parkerat hos polaren förra lördan när du var skitwasted efter hans hemmafest och fick gå hem?

2841268 Du kom var på väg hem efter årets första hojtur, Du ouiilade(?) i 160 på en 70 sträcka intet ont anande om att dom hade byggt väggupp där, Tog luft, Flög öve häcken o rätt in i din BMW 320 -99 som du hade parkerat hos polaren förra lördan när du var skitwasted efter hans hemmafest och fick gå hem?
tack för sammanfattningen, nu fattar jag, tror jag :va

tack för sammanfattningen, nu fattar jag, tror jag :va

inte helt.. bilen flög av i måndags på väg hem bara.. gick lite fort..
hojen varvade jag ur rätt bra lite sent på kvällen på torsdagen.. nykter (antabus) :(
det var precis när jag sålt den den, hade pengarna på kontot och var inte registrerad ägare längre!!! TACKAR :yoparty
nya ägaren blev blev lite mindre nöjd :D :yoparty

Stackars killen som köpte hojjen!
Hur fan kan du köra på en hoj du har sålt?
En polare eller?

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage