Motul 5100 delsyntet??

Mike the bike

#95 R 1000 / Team Gröön
Gick med
14 Feb 2004
Ort
Kungsbacka
Hoj
Ducati Monster S4R
Var inne på superbike idag och bad om att köpa den bästa raceoljan till hojen.

Skickades då hem med Motul 5100 delsyntet??

Har inte hunnit kolla upp den förräns nu och Motul har ju ett antal bättre rr oljor, själva rekommenderar Motul den till landsvägskörning och stadstrafik.

Vågar man köra med denna svenssonolja i en högtrimmad fullkittad Kawa 600 på bana??

/Mikael
 
Mike the bike skrev:
Var inne på superbike idag och bad om att köpa den bästa raceoljan till hojen.

Skickades då hem med Motul 5100 delsyntet??

Har inte hunnit kolla upp den förräns nu och Motul har ju ett antal bättre rr oljor, själva rekommenderar Motul den till landsvägskörning och stadstrafik.

Vågar man köra med denna svenssonolja i en högtrimmad fullkittad Kawa 600 på bana??

/Mikael

Köp biltemas olja! Den fungerar skitbra. Motorn snurrar och oljigt e det... Eller så köper du MotoCastorol SX PX 7951 värsta grejen i fin förpackning och kommer fram till att skiten e från samma hål i Irak eller Q8...

nästan i alla fall :brinnerup :brinnerup :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top