Motrax blinkers

Zoomar man in bilderna så ser inte jag några e-märkningar iaf.

Bifogat

• blink.JPG
    blink.JPG
    16 KB · Visningar: 85
Motrax MCA Ltd consider this product to be a fashion accessory, and it is recommended that these should be used in conjunction with standard manufacturers lighting.

Vad fick du betala och bestallde du ifrån motrax i england eller en svensk butik?. dom dar måste du val ha en motstånd på for at få ratt hastighet på ljuset?. mycket snygga!

Edit: kollade lite mera på motrax nu och jag ser dom har flera som ar e-markta, ska kolla med den lokala handlaren vad han ska ha for dom har i stallet www.motrax.co.uk/Index_pages/accessories/indicatorscover.htm .dom ser ut til at ha en 23watt ljus pæra så då behøver jag inte nogot motstånd

Edit igjen: dom hetar dinkywinkaz.....

Last edited:
Japp, har LEDblinkers bak nu så då vill ja ha det fram också ;)
Motstånd ska installeras, annars blinkar de väl lite för snabbt.

Jag beställde från england. Köpte dock inte bara blinkers utan lite andra prylar också när man ändå va på G.
12£ i frakt kostar det iaf att beställa därifrån, då beställde jag även kraschpuckar, fotpinnar & annat krimskrams.

Jag ska bara ha bobbins och två blinkljus så jag ska kolla den lokala handlaren istallet! tack så mycket!!

Tias skrev:
Japp, har LEDblinkers bak nu så då vill ja ha det fram också ;)
Motstånd ska installeras, annars blinkar de väl lite för snabbt.

Tänkte bara kolla med dig eller den som vet eftersom jag är piss-dålig på el och sånt. Hur många motstånd behöver man för att koppla in LED-blinkers både fram och bak? Hade väl gissat på att man förmodligen kan behöva 6 st men jag vill ju gärna vara säker... :va

Jag är också helt kass på det här med el men...

Du behöver 1st motstånd per LED-blinkers. Jag testade att installera en typ av motstånd fram och en annan typ bak och det funkade inte. Var tvungen att ha samma typ av motstånd på alla fyra blinkare.

Köpte 4st från elfa
Kostade 11.20/st... lagom pris.

Tias skrev:
Jag är också helt kass på det här med el men...

Du behöver 1st motstånd per LED-blinkers. Jag testade att installera en typ av motstånd fram och en annan typ bak och det funkade inte. Var tvungen att ha samma typ av motstånd på alla fyra blinkare.

Köpte 4st från elfa
Kostade 11.20/st... lagom pris.

Okej, schysst som faen! :tummenupp
Bra pris iallafall...på bikeshop.se kostade dom ju 59:- styck :mad:
Jag hittade samma modell som dom säljer på Elfa: HÄR dom ska visst vara bra, dock kostar dom drygt 30:-/st. Nu gäller det bara att kolla upp vilken watt jag har på mina originalblinkers så jag vet vilken modell jag ska ha

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!