MotoX-VM i Uddevalla - Bilder

toppen , skall in ditt imorgon. hoppas själv att man skall få tagit lite bilder.
är det väldigt fullt med folk så det är svårt att se ?

/Blommen

Blommen skrev:
2275104 toppen , skall in ditt imorgon. hoppas själv att man skall få tagit lite bilder.
är det väldigt fullt med folk så det är svårt att se ?

/Blommen
Ja, det var rätt mycket folk. Men imorgon kommer det vara knökat! Så se till att vara där tidigt. Jag har bilpass, men det kommer nog inte vara någon idé att köra in bilen imorgon ens...

Var också där. Fan va kul det var :tummenupp

Första MX2 rejset var ju en riktig rysare också! Stefan Everts, motocrossförarnas Schumi. Sicken kille! Riktigt starkt att ta hem andra heatet också :tummenupp

Tyckte dock synd om 11:an där som råkade tabba sig :(

En solig och underbar dag på motocrossbanan med publikrekord! Vad mer kan man begära? Förutom någon utav alla vackra damer som florera både bland publik och på prispallen :brynad :hihi

Och kanske något mjukt att sitta på så man inte fick först träsmak och sedan stensmak i röva :rolleyes: :4skrika
Men det var det värt :tummenupp

nice pics :tummenupp
första gången jag var där och j*vlar vilket ljud och vad dom körde fick gåshud när dom körde förbi :gnissla

slänger upp ett foto som jag tog och tycker blev lyckad. Kameran är en panasonic dmc fz5 och det är min första lyckade panorerings bild.:näsblod

/Blom

Bifogat

• motocross 44444.jpg
    motocross 44444.jpg
    122.5 KB · Visningar: 72
Någon som vet vart man hittar resultat? Hade ju varit kul att se vilka svenskar som kvalade in & hur det gick för dom

Lindhe 18/dnf. Tar ju poäng i första iaf & är enda svenska att kv ala in i MX1?
Verkar ju som Wing är lite bättre på g. 15/18 & har väl kammat hem 5 poäng tidigare i år & måste nu väl vara sveriges bästa poängplockare? Är f.ö. enda svensk att kvala in i MX2.

Synd att fler inte håller bättre klass på hemma plan. Men kul att se att Wing kan vara på g.

Back