Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nej, dom svarar inte ens på mejl längre. Jag beställde en cross därifrån som var trasig för snart 2 mån sen, har fortfarande inte fått hjälp. Gör inte affär med dessa människor. OSERIÖST!
Nu har man gått i snart 2 månader utan att man har fått nån dirtbike.
Dom svarar aldrig på mail, vilket är det enda man kan kontakta dom igenom. Fan så dåligt, ska aldrig mer ha med dom att göra. Sämsta jag nånsin har varit med om.
Hur kan ett företag bara ha en mail man kan kontakta dom igenom. Man har betalt sin dirtbike mellan 4000-8000 kr och sen får man den inte och man får inte tag på dom.
Jag blir så förbannad. Ni som letar efter en ny dirtbike, köp ALDRIG genom www.motorsweden.se Det är ett gäng pajasar som inte vet vad försäljning innebär.
/Aldrig mer Motorsweden, kom ihåg det
Jag håller med dig och lider med dig. Värre för dig som bor uppåt i landet som inte direkt vill köra dit. Jag körde dit och efter många om och men fick jag mina pengar tillbaka direkt i handen.
OSERIÖST
Jag håller med dig och lider med dig. Värre för dig som bor uppåt i landet som inte direkt vill köra dit. Jag körde dit och efter många om och men fick jag mina pengar tillbaka direkt i handen.
OSERIÖST
Hej
Jag har oxå gått på den niten. Vi skulle köpa en födelsedags present till en kompis. Den pocketbiken har inte kommit ännu. Jag mailade dom för några dagar sen och har inte hört ett ord.
Vilken adress är det du har åkt till för att få pengarna tillbaka?
Tack på förhand!
För jävligt. Jag åkte till Djurhagshusvägen 28, ÖDÅKRA.
hoppas det löser sig...
OSERIÖSA!
Blåste mig på 1500 kr tills jag hotade med polisanmälan!
OSERIÖSA!
Blåste mig på 1500 kr tills jag hotade med polisanmälan!
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |