skulle köra lite cross idag, men när jag skulle starta hojen
ville den knappt gå igång, men efter en stund startade den o
då fick jag förklaringen till att den va segstartad, den rök blått så jag knappt kunde se hojen längre
den lät o gick som den skulle men de kom så mycke olja så att de rann ur krökarna..
de är jättemycket olja i motorn(helt förmycket), o de va de inte sist jag körde.
så hur kan de bli mer olja i motorn?
besin som kommer ner i oljan?
Nån som har något tips?
(de enda jag har ändrat på hojen sen förra året är att jag har satt på ett fp helsystem o de har jag kört med några gånger)
ville den knappt gå igång, men efter en stund startade den o
då fick jag förklaringen till att den va segstartad, den rök blått så jag knappt kunde se hojen längre
den lät o gick som den skulle men de kom så mycke olja så att de rann ur krökarna..
de är jättemycket olja i motorn(helt förmycket), o de va de inte sist jag körde.
så hur kan de bli mer olja i motorn?
besin som kommer ner i oljan?
Nån som har något tips?
(de enda jag har ändrat på hojen sen förra året är att jag har satt på ett fp helsystem o de har jag kört med några gånger)
Last edited:


*nyfiken*