Har en Yamaha WR426-02, när jag ligger och kör på jämngas vill den liksom "hugga" titt som tätt, händer på alla växlar?? Vad kan det bero på, känns som något med luft+bränsle eller nåt
inte så haj på allt detta med motorer, vet att han som haft den innan hade bytt något i förgasarn, nålar eller vad det var. Nån som har någon aning vad det kan vara eller har liknande problem?
inte så haj på allt detta med motorer, vet att han som haft den innan hade bytt något i förgasarn, nålar eller vad det var. Nån som har någon aning vad det kan vara eller har liknande problem?