Motorn börjar slira vid 5-7 tusen varv

Jo förvisso fungerar den, men blev gött förvånad när jag kom ut från den lokala Ica handlaren så är hojen stendöd när man försöker starta den såg att någon hade pillat på min nödstop :brinnerup men tack och lov så startade den i neutral, så om det finns något relä eller något som en "kul" person kan pillat på med :glömdet

Tyvärr så är det ju så att en och annan mc intresserad som passerar en parkerad mc ibland har svårt att hålla fingrarna i styr och sällan nöjer sig med att titta och då naturligtvis ska känna efter också och ibland pillar på det de inte har att göra med på dessa hojar.Ett fenomen som kan drabba dödar knappen i dessa fall.Anda fel är rent sabotage vilket sällan eller aldrig händer där även jag lutar åt givaren till kopplingen.

Kolla givaren till kopplingen. Sitter troligen i handtaget.

Tyvärr så är det ju så att en och annan mc intresserad som passerar en parkerad mc ibland har svårt att hålla fingrarna i styr och sällan nöjer sig med att titta och då naturligtvis ska känna efter också och ibland pillar på det de inte har att göra med på dessa hojar.Ett fenomen som kan drabba dödar knappen i dessa fall.Anda fel är rent sabotage vilket sällan eller aldrig händer där även jag lutar åt givaren till kopplingen.

Som ni sa, den roliga personen hade dragit ut kablarna till relät och satt in brevid så man inte såg att de inte var anslutna, kul folk :huvet

tack för tipsen:yoparty

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck